پیگیری گارانتی

شیر برقی قطع کن گاز با ریست دستی (reset manual)

شیر قطع کن گاز چیست :شیر برقی قطع کن گاز یکی از  تجهیزات مهم ایمنی در بخش گاز رسانی می باشد که برای گاز شهری استفاده می شود. این شیر از دسته شیرهای سلونوئیدی است که با یک بوبین الکترومغناطیسی کار می کند .

شیر برقی قطع کن گاز در سایزهای مختلف برای لوله های داخل آپارتمانی تا لوله های مادر گاز رسانی ساختمان و موتور خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این شیر در سایزهای ۱/۲ – ۳/۴ – ۱ – ۱/۴ ۱ – ۱/۲ ۱ و ۲ اینچ موجود می باشد . 

نحوه عملکرد شیر قطع کن گاز : شیر قطع کن گاز شامل یک  بدنه و یک بوبین الکترومغناطیس می باشد که به یک سنسور نشت گاز وصل می شود . هنگامی که سنسور  تشخیص می دهد  که گاز نشت کرده اتصال لازم را برای بوبین شیر برقی قطع کن گاز ایجاد می کند و شیر برقی که در  حالت  نرمال اوپن قرار دارد به صورت کلوز یعنی بسته در می آید . این شیر برقی دارای ریست دستی است . به این معنی که بعد از اینکه از طریق سنسور قطع گردید . تنها به صورت دستی با اهرمی که در بالای بوبین  قرار گرفته  می توان  آن را به حالت باز یا اوپن دراورد . دلیل این موضوع این است که برگرداندن وضعیت به حالت باز فقط از طریق انسان انجام بپذیرد و به سیستم هرچند هوشمند سپرده نشود . چرا که کوچکترین اختلالی می تواند به حادثه منجر شود.

شیر قطع کن گاز اسکا ESKA:  شیر قطع کن گاز اسکا محصول کمپانی ESKA کشور ترکیه می باشد که دارای استاندارد از شرکت ملی گاز این کشور می باشد و دارای عملکرد ایمن و مطلوبی است . جنس بدنه این شیر از آلومینوم بوده و بوبین های آن با ولتاژ ۱۲ – ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید و ارائه گردیده است.

شیر قطع کن گاز جیواکسGEVAX:  شیر قطع کن گاز جیواکس محصول کمپانی GEVAX کشور ترکیه می باشد که دارای استاندارد از شرکت ملی گاز این کشور می باشد و دارای عملکرد ایمن و مطلوبی است . جنس بدنه این شیر از آلومینوم بوده و بوبین های آن که تولید کمپانی AMISCO ایتالیا می باشد با ولتاژ ۱۲ – ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید و ارائه گردیده است.

شیر قطع کن گاز ترک TORK:  شیر قطع کن گاز ترک محصول کمپانی TORK کشور ترکیه می باشد که دارای استاندارد از شرکت ملی گاز این کشور می باشد و دارای عملکرد ایمن و مطلوبی است . جنس بدنه این شیر از آلومینوم بوده و بوبین های آن با ولتاژ ۱۲ – ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید و ارائه گردیده است.

Gevax

photo_2024-04-05_00-11-28

Eska

photo_2024-04-05_00-06-44

tork

ورود به سایت
Call Now Button