پیگیری گارانتی

اکچویتور برقی و پنوماتیک نوجیکس

برند نوجیکس (NOGIX) یکی از برندهای خوشنام کشور چین در زمنیه اکچویتورهای برقی و پنوماتیک می باشد. این کمپانی دارای استانداردهای بین المللی بوده که از سالیان گذشته مورد استفاده صنایع مختلف در ایران قرار گرفته و رضایت خوبی را در میان استفاده کننده گان ایجاد کرده است. محصولات نوجیکس عمدتا برای شیرهای ربع گرد مانند بال ولو ، شیر پروانه ای و شیر سماوری یا پلاگ ولو دارای کاربرد می باشد و در کنار کیفیت خوب قیمت مناسبی نیز دارد و گزینه بسیار مناسبی برای صنعتکاران می باشد. این محصولات به طور عمده در دو بخش برقی و پنوماتیک در سایزها و گشتاورهای مختلف تولید گردیده اند .

از دیگر محصولات با کیفیت نوجیکس می توان به انگل ولوها یا شیر زاوایه ای پنوماتیک اشاره کرد که در سایزها و اتصالات مختلف موجود می باشد . متقضایان خرید اکچویتور برقی و پنوماتیک نوجیکس می توانند با ارتباط با بخش فروش اطلاعات کامل محصول و قیمت را استعلام فرمایند. همچنین برای ارتباط با امور نمایندگی اکچویتور برقی و پنوماتیک نوجیکس می توانید با بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.
در زیر به معرفی محصولات تولیدی نوجیکس(NOGIX) می پردازیم . همچنین تمامی شیرهایی که قابلیت کوپل با اکچویتورهای ذکر شده را دارند جهت اطلاع و انتخاب بهتر شما به ترتیب معرفی می گردند. متقضایان خرید اکچویتور برقی و پنوماتیک نوجیکس می توانند با ارتباط با بخش فروش اطلاعات کامل محصول و قیمت را استعلام فرمایند. همچنین برای ارتباط با امور نمایندگی اکچویتور برقی و پنوماتیک نوجیکس می توانید با بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

اکچویتور برقی

اکچویتور پنوماتیک

پوزیشنر

اکچویتور برقی ON/OFF نوجیکس :

اکچویتور برقی نوجیکس با گشتاورهای مختلف از ۳۰ نیوتن تا ۲۰۰۰ نیوتون تولید گردیده اکچویتور برقی ON/OFF  نوجیکس برای باز و بسته کردن کامل شیرها استفاده می شوند یعنی کاربرد این اکچویتورها در خطوط زمانی است که ما بخواهیم قطع یا وصل کامل انجام دهیم و کنترل مد نظر ما نیست. و گردش آن به صورت ربع گرد . یا کوراتر می باشد. این اکچویتور قابلیت نصب بر روی انواع شیرهایی که حرکت آنها ربع گرد می باشد قابلیت اتصال دارد. شیرهایی مانند شیر پروانه ای – شیر توپی و پلاگ ولو از جمله این شیرها هستند. اکچویتور برقی نوجیکس دارای یک سیستم دستی یا هندویل هم هست که برای مواقعی در نظر گرفته شده است که برق قطع باشد . برای این منظور یک آچار آلن به همراه اکچویتور عرضه گردیده که با قرار دادن آن در محل مربوطه امکان مانور اکچویتور به صورت دستی وجود دارد. برای این منظور حتما به جهت گردش آن که در محل مربوط به آن اشاره شده است توجه فرمایید.

اکچویتور برقی نوجیکس در دو تیپ ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت تولید گردیده که قابلیت اتصال به سیستم های مختلف الکتریکی را داشته باشد. همچنین در داخل اکچویتور لیمیت سوئیچ هایی نصب گردیده اند که روی حرکت ۹۰ درجه تنظیم گردیده اند. بنابراین نیرویی بیشتر از میزان باز یا بسته شدن به شیر وارد نمی گردد.

روی اکچویتور یک نمایشگر طراحی گردیده که هنگام بسته شدن روی خط بتوان باز یا بسته بودن شیر را مشاهده کرد . در صورتی که نیاز داشته باشید فیدبک از اکچویتور به روی تابلوی کنترل یا پی ال سی داشته باشید می توانید از پورت هایی که بر روی اکچویتور تعبیه گردیده استفاده نموده و مطابق نقشه الکتریکال روی درپوش اکچویتور سیم بندی لازم را انجام دهید.

اکچویتور برقی تدریجی یا modulating نوجیکس:.

این دسته از اکچویتورها ی برقی نوجیکس به منظور کنترل دقیق دبی در خطوط مورد استفاده قرار می گیرند و قادرند با دریافت سیگنال ورودی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر به ما در تعیین میزان بازشدگی شیر و چند وضعیتی بودن آن کمک کند. همچنین با سیگنالهای خروجی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر قادرند فیدبک عملکرد اکچویتور را به سیستم کنترل منتقل نماید.

این اکچویتور نیز مانند نوع قطع و وصلی قادر امکان کوپل بر روی تمام شیرهایی که گردش ربع گرد دارند قابل استفاده است.

اکچویتور پنوماتیک نوجیکس

اکچویتور پنوماتیک نوجیکس با از نوع رک اند پینیون بوده و در سایزهای مختلف از ۳۲ تا ۳۲۰ می باشد که قادرند تا حدود ۲۰۰۰ نیوتن گشتاور ایجاد کنند. این اکچویتورهای پنوماتیک در دو حالت سینگل اکت و دبل اکت قابل عرضه می باشند . خطوطی که نیاز به حالت نرمالی کلوز داشته باشند می توانند با استفاده از نوع سینگل اکت و با استفاده از فنر در مواقع قطعی برق و نبود باد به حالت اولیه ( بسته شدن ) برگردند .برای این منظور شیر های نامور مختلفی در کارخانه نوجیکس تولید شده که در ادامه به معرفی آنها نیز خواهیم پرداخت

 

  برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار، میتوانید از نمایشگاه محصولات دیدن فرمایید.برای مشاهده کامل، لطفا ورق بزنید و با کلیک بر روی دکمه، وارد گالری شوید. 

 

نمایشگاه محصولات

اکچویتور پنوماتیک تدریجی نوجیکس

اکچویتور پنوماتیک نوجیکس قابلیت عملکرد به صورت تدریجی را هم دارد . و می توان برای آن میزان درصد بازشدگی تعیین کرد. البته برای این منظور از یک دستگاه به نام پورزیشنر می بایست استفاده کرد. کمپانی نوجیکس این دستگاه را با نام پوزیشینر YT1000 تولید و به بازار عرضه نموده است. که در بخش های بعدی به معرفی این دستگاه خواهیم پرداخت.

شیر برقی نامور نوجیکس

شیر برقی نوجیکس در تیپ های مختلف تولید گردیده است تیپ ۲/۵ برای استفاده در اکچویتورهای دبل اکت و شیر ۲/۳ برای استفاده در اکچویتور های سینگل اکت . بوبین شیر نامور نوجیکس در ولتاژهای ۲۴ و ۲۲۰ ولت موجود و قابل ارائه می باشد. همچنین این شیرهای نامور در دو حالت تک بوببین و دو بوبین ساخته شده است . چنانچه شما بخواهید با هر بار فرمان شیر در حالت باز کامل یا بسته کامل قرار گیرد حتما می بایست از نوع دو بوبین استفاده فرمایید.

I-to-P پوزیشنر نوجیکس YT1000

در صورتی که شما بخواهید از اکچویتور های پنوماتیک نوجیکس به منظور کنترل سیال استفاده نمایید لازم است میزان باد وارد شده به اکچویتور را کنترل کرده و درصد بازشدگی شیر را مشخص نمایید. به همین منظور کمپانی نوجیکس دستگاه پوزیشنر نوجیکس را تولید و عرضه نموده است . این دستگاه مانند شیر نامور ، باد ایجاد شده توسط کمپرسور را به میزان مشخص شده توسط پی ال سی یا میلی آمپر سورس از طریق سیگنالهای ۴ تا ۲۰ میلی آمپر در اکچویتور تنطیم می نماید . همچنین این دستگاه قادر ا ست با خروجی سیگنالهای ۴ تا ۲۰ میلی آمپر وضعیت بازشدگی شیر را بر روی تابلوی کنترل مشخص نماید.

لیمیت سوئیج نوجیکس

دستگاه لیمیت سوئیچ نوجیکس بر روی اکچویتور پنوماتیک ON/OFF قرار گرفته و اطلاعات مربوط به موقعیت باز یا بسته شدن را به تابلوی کنترل ارسال می نماید. همچنین این لیمیت سوئیچ دارای یک نمایشگر نیز بر روی خود می باشد که وضعیت شیر را در محل مشخص نماید.

انگل ولو (angle valve) یا شیر زاویه ای نوجیکس

یکی از شیرهای های پنوماتیک که بسیار پر مصرف بوده و محبوبیت زیادی نیز دارد ، انگل ولو یا شیر زاویه ای نوجیکس می باشد. در این شیرها یک سیستم پنوماتیک به صورت مورب روی شیر قرار گرفته و با ورود باد عمل باز و بسته شدن خط را انجام می دهد . این شیرها از سایز ½ اینچ تا ۲ اینچ با جنس بدنه برنجی و استیل تولید گردیده و برای مصارف مختلف تنوع مناسبی دارد. از دیگر مزیت های انگل ولو یا شیر زاویه ای پنوماتیک نوجیکس می توان به تحمل دمای آن اشاره کرد. با توجه به سیستم آب بندی ، که از جنس تفلون می باشد . این شیر ها قادرند دما تا ۱۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل نمایند و گزینه بسیار مناسبی برای بخار تا این رنج دما می باشد. همچنین با توجه به ساختار شیر زاویه ای پنوماتیک نوجیکس امکان استفاده برای سیالات دارای ویسکوزیته نیز میباشد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

شیر زاویه ای نوجیکس در اشکال مختلف با اتصالات دنده ای ، کلمپی و فلنجی موجود و قابل عرضه می باشد.

ورود به سایت
Call Now Button