پیگیری گارانتی

شیر برقی ضد آب

به مرکز تخصصی پخش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

انواع شیر برقی همراه با بوبین ضد آب IP67 مقاوم در برابر نفوذ آب با کیفیت و دوام عالی . این بوبین ها قابلیات نصب بر روی انواع شیر برقی با متریال برنجی ، استیل و چدن را دارا می باشند . بهترین و مقاومترین متریال برای قرار گرفتن در زیر آب استنلس استیل است که همراه با بوبین ضد آب ، ترکیب بسیار مناسبی برای استفاده شیر برقی در زیر آب می باشد این نوع از بوبین ها برای استفاده در تأسیسات آبی مانند آبنما ها ، فواره ها ، پارک های آبی و … به کار می روند . مشخصات اجمالی شیر برقی ضد آب در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی محصول ، فایل پی دی اف دیتاشیت آن برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

شیر برقی ضد آب

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

tork

EMC

EMC

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیر برقی ضد آب

شیر برقی ضد آب تجهیزی ویژه است که در سیستم های مختلف قابلیت کاربرد به شکل کاملا مستغرق در عمق آب را دارد. این شیر از جمله تجهیزاتی است که نقشی ویژه در آبنماهای ریتمیک و نمایش افکت های آبنماهای موزیکال و اینتراکتیو دارد. از این شیر می توان در کاربردهای جانبی دیگرهم مانند استفاده در سیستم کنترل سطح آب و جهت تغذیه آب مورد نیاز استفاده کرد. علاوه بر این ویژگیهای منحصر به فرد این محصول از جمله ساختار مقاوم و ضد زنگ، بوبین کاملا ضد آب، درجه حفاظت بالا، عملکرد پایدار، آب بندی نفوذناپذیر، ویژگی کنترل و بازو بست سریع جریان در سیستم، امکان نصب و استفاده در عمق آب آن را به ابزاری مطمئن و کاربردی در حوزه های صنعتی مختلفی مانند صنعت کشتی سازی، صنعت پتروشیمی، تأمین آب وخطوط آبرسانی شهری، تجهیزات تصفیه خانه، استخر پرورش ماهی، کارخانه آب و سیستم های کنترل و اتوماسیون رسانه های خطوط لوله و… تبدیل کرده است.

بوبین شیر برقی ضد آب

مهمترین بخش در انواع شیربرقی بوبین است. عبور جریان الکتریکی در بوبین به میدان مغناطیسی تبدیل شده این میدان مغناطیسی که بر روی شفت وسط شیر برقی ایجاد می شود مکانیسم داخلی شیر را به حرکت در آورده و با باز و بسته شدن شیر برقی ، سیال از داخل آن عبور می کند. بوبین شیر برقی ضد آب در محل اتصال کابل کاملا عایق بندی شده است و به طور استاندارد مانع نفوذ آب به داخل جزئیات آن می گردد. درجه حفاظت IP67 عایق بندی این شیر مزیت ضد آب یا واترپروف بودن و قابلیت کاربرد در عمق بدون نفوذ آب را به آن داده است.

ساختار شیر برقی ضد آب

جنس بدنه شیر برقی ضد آب به طور متداول از آلیاژ استنلس استیل ۳۱۶ ساخته می شود که از شیر در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند. به طور متداول شیر برقی ضد آب استیل به دلیل ضدزنگ بودن آن از محبوبیت بیشتری نزد کاربران برخوردار است. اما بوبین ضد آب با ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت، علاوه بر شیر برقی استیل قابلیت نصب روی سایر شیرهای برقی برنجی و چدنی در سایزهای مختلف را نیز دارد. انواع شیربرقی واترپروف در سایزهای ½ الی ۱ اینچ تولید و روانه بازار می شوند و در بیشینه دمای کاری تا ۶۰ درجه سانتیگراد عملکرد موثر دارند. معمولا این شیر دارای عملکرد نرمال کلوز می باشد یعنی به صورت پیش فرض در حالت بسته قرار داشته و جریان آب را از خود عبور نمی دهد و تنها در صورت اتصال ولتاژ تغذیه به بوبین شیر برقی مسیر عبور جریان آب باز می شود.

خرید شیر برقی ضد آب

مزایای ویژه خرید شیربرقی ضد آب در سیستم های کنترلی مستغرق که کاربردی بودن این شیر را مشخص می کند به شرح زیر است :

  • ضریب اطمینان بالا
  • کم مصرف
  • عمر کارکرد بالا
  • قابل کارکرد بصورت گروهی
  • قابل استفاده در خشکی و عمق آب
  • کاملا نفوذ ناپذیر با درجه حفاظت IP67
  • قابلیت باز و بسته شدن تا ۱۲۰ بار در دقیقه
  • بوبین ضد آب با ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت قابل نصب درانواع سایز و متریال

انواع مختلف این محصول از سایز ½ الی ۲ اینچ مجموعه موجود می باشد، برای مشاهده مشخصات فنی کامل و بررسی دقیق تر محصولات وارد لینک شوید. کاتالوگ فنی هر کدام از محصولات، برای دانلود در صفحه مربوطه قرار گرفته است.

 

قیمت شیر برقی ضد آب

قیمت شیر برقی ضد آّب  برمبنای پارامترهای مختلفی از جمله سایز، جنس و کشور سازنده متفاوت است. به طور کلی کیفیت و قیمت شیر برقی ضد آب در برندها و کشورهای تولید کننده اروپائی از سطح بالاتری نسبت به برندهای چین و ترکیه برخوردار است. به طور کلی این شیر از جمله تجهیزات تخصصی است که پیشنهاد می شود فرآیند انتخاب و خرید آن همراه با مشاوره فنی با کارشناس متخصص صورت گیرد تا بتوان انتخابی مطلوب و متناسب با نوع عملکرد انجام داد.

ورود به سایت
Call Now Button