پیگیری گارانتی

شیر برقی گازوئیل

به مرکز تخصصی پخش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

انواع شیرها با بدنه برنج و بوبین ضد انفجار مناسب خطوط عبور سیال گازوئیل

شیرهای برقی سلونو ئیدی دیافراگمی شامل : برندهای معتبر و با کیفیت جیواکس، پارکر، EMC و ODE برای مصرف در سیستم های خطوط گازوئیل ، توسط شیرآلات کنترلی برانوش تأمین گردیده و آماده عرضه به متقاضیان گرامی می باشد . لازم به ذکر است بوبین های EX ضد انفجار در صورت نیاز نیز موجود است .

عناوین و مشخصات اجمالی شیرهای برقی گازوئیل در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

شیر برقی گازوئیل

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

Parker

Gevax

tork

tork

Amisco

ODE

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیر برقی مخصوص گازوئیل

شیر برقی گازوئیل چه ویژگی هایی دارد؟

شیر برقی گازوئیل با توجه به شرایط این سیال ساخته شده تا بتواند به صورت مطلوب کنترل آن را تسهیل نماید. برای این منظور بهتر است بدانیم تجهیزاتی که در مجاورت گازوئیل قرار می گیرند باید چه ویژگی هایی داشته باشند.

گازوئیل یک نوع سوخت فسیلی است که از فرآیند تقطیر نفت به دست می‌آید. این سوخت اکثراً در خودروها، ماشین‌آلات صنعتی، و سایر وسایل نقلیه با موتور داخلی به عنوان منبع انرژی استفاده می‌شود. گازوئیل در طی فرآیند تقطیر نفت خام، که یکی از مراحل تصفیه و تقسیم مختصاتی نفت است، از بخش‌های سنگین‌تر نفت به دست می‌آید.

بنا به دلایل زیادی گازوئیل یک سوخت محبوب در صنعت می باشد که برخی از آنها به این شرح می باشند:

پایین بودن نقطه جوش:

گازوئیل در مقایسه با بخش‌های سنگین‌تر نفت، دارای نقطه جوش پایین‌تری است که این ویژگی باعث می‌شود که در دماهای اتاقی به حالت مایع تبدیل شود و در موتورهای داخلی سوختهای با کیفیت مناسبی فراهم آورد.

انرژی در مقایسه با حجم:

گازوئیل حاوی مقدار زیادی انرژی در هر واحد حجم است، که این ویژگی باعث می‌شود موتورهای کاربردی بتوانند با مصرف کمتری انرژی حرکت کنند.

استفاده در حمل و نقل کالا:

به دلیل قابلیت ذخیره‌سازی و استفاده آسان، گازوئیل به عنوان یک سوخت محبوب در بخش حمل و نقل، از جمله اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، قطارها، و هواپیماها استفاده می‌شود.

کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده:

شاید این به نظر برعکس دیده شود اماگازوئیل نسبت به بنزین حاوی مواد کمتری به نام‌های هیدروکاربنهای آروماتیک و ترکیبات مشتق شده از سولفور است، که باعث کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده می‌شود.

اما ویژگیهای ساختاری گازوئیل که می بایست در انتخاب شیر برقی به آنها توجه کنیم به این شرح می باشد:

دارای میزان کمی خورندگی به دلیل ترکیبات شیمیایی:  ترکیبات شیمیایی برای تولید گازوئیل نیاز به ایجاد شرایط حداقلی مقاومت دارد زیرا میزان خورندگی خیلی بالا نیست بنابراین بدنه برنجی شیر برقی می تواند کاملا برای این منظور مناسب باشد.

داشتن ویسکوزیته :

گازوئیل دارای کمی ویسکوزیته بوده و همین باعث چرب شدن می شود . بنا براین برای سیستم هایی که می بایست آب بند گردند باید از متریال هایی استفاده کرد که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی بتوانند ویسکوزیته آن را نیز کنترل نمایند. در شیر برقی دیافراگمی مخصوص گازوئیل از جنس وایتون viton استفاده شده است که برای این منظور کاملا مناسب است. با توجه به اهمیت این موضوع خواص وایتون که در شیر برقی گازوئیل مورد استفاده قرار گرفته است را بیشتر توضیح می دهیم:

وایتون  (Viton) نام تجاری یک نوع لاستیک فلوروئلاستومری (Fluoroelastomer) ست که توسط شرکت Chemours تولید می‌شود. این مواد از خانواده لاستیک‌های فلورینه (Fluorinated Rubbers) هستند و بر اساس پلیمر فلوروپولیمر تحت نام تجاری Viton به بازار عرضه می‌شوند.

وایتون به دلیل خصوصیات زیر در موارد مختلف صنعتی و مهندسی از جمله در شیر برقی مخصوص گازوئیل  مورد استفاده قرار می‌گیرد:

مقاومت شیمیایی:

وایتون دارای مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف از جمله روغن‌ها، سوخت‌ها، اسیدها، بازها و مواد شیمیایی خورنده است.

مقاومت در برابر حرارت:

وایتون می‌تواند در دماهای بالا تا  حدود ۹۰ درجه  سانتیگراد مقاومت نشان دهد، که این ویژگی آن را مناسب برای کاربردهای با دماهای بالا می‌سازد.

مقاومت در برابر اشعه:

وایتون مقاومت خوبی در برابر  اشعه بویژه رادیوآکتیو دارد.

کاربرد در محیط‌های خاص: به دلیل خصوصیات خود، وایتون در بسیاری از کاربردها مانند صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، خودروسازی، و دیگر صنایع پرکاربرد استفاده می‌شود.

بنابراین همانطور که ملاحظه فرمودید ، شیر برقی مخصوص گازوئیل با بدنه برنجی و آب بند وایتون برای استفاده در انتقال سیال گازوئیل مطمئن و مطلوب است .  یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از نوع معمولی یا EX بوبین شیر برقی مخصوص گازوئیل می باشد. این نکته با توجه به استانداردهای مربوط به محیط های ضد انفجار می بایست در نظر گرفته شود. در صورتیکه محیط استفاده شما در زون یک و دو باشد حتما می بایست  از بوبین های ضد انفجار بر روی شیر برقی مخصوص گازوئیل استفاده بفرمایید. محصولات مرتبط و توضیحات کامل در بخش مربوط به این دسته از بوبین ها ارائه گردیده است که در صورت تمایل می توانید بررسی و مطالعه بفرمایید.

ورود به سایت
Call Now Button