پیگیری گارانتی

پوزیشنر الکترو پنوماتیک

به مرکز تخصصی پخش انواع عملگرهای پنوماتیک و تجهیزات مربوطه خوش آمدید

گروه بازرگانی و مهندسی برانوش ، مرکز پخش انواع انواع عملگرهای پنوماتیکی دابل اکتینگ و فنر برگشتی از سایز ۳۲ تا ۲۱۰ برای نصب بر روی شیره

برانوش ، مرکز پخش انواع انواع عملگرهای پنوماتیکی دابل اکتینگ و فنر برگشتی از سایز ۳۲ تا ۲۱۰ برای نصب بر روی شیرهای توپی و پروانه ای برای کنترل سیالات درتأسیسات صنایع مختلف از برندهای Convalve هلند ، آ-زد پنوماتیک ایتالیا و آوموتو Aumuto .

پوزیشنر الکترو پنوماتیک ، یکی از تجهیزات جانبی محرک های بادی است که با ارسال سیگنال ۴ تا ۲۰ میلی آمپر ، کنترل  میزان باز و یا بسته شدن شیر را انجام میدهد.

عناوین و مشخصات اجمالی پوزیشنر الکترو پنوماتیک ، در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

 

ای توپی و پروانه ای برای کنترل سیالات درتأسیسات صنایع مختلف از برندهای Convalve هلند ، نوجیکس چین و آوموتو Aumuto .

لیمیت سوئیچ باکس ، یکی از تجهیزات جانبی محرک های بادی است که جهت مانیتورینگ وضعیت شیر به کار می رود .

عناوین و مشخصات اجمالی لیمیت سوئیچ باکس ها در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

tork

NOGIX

CONVALVE

شیر توپی UPVC

شیر پروانه ای

شیر توپی استیل

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

ورود به سایت
Call Now Button