پیگیری گارانتی

شیر برقی یونیدیUNI-D- یونیدو

انواع شیر برقی های یونیدی و یونیدو در سایزها و کاربردهای مختلف موجود می باشد.

برند Uni-D در اصل متعلق به کشور تایوان می باشد  که توسط تعدادی از کارخانه های چینی ،  با کیفیت های مختلف تولید و عرضه می گردد .  در حال حاضر انواع شیرهای برقی با این نام همچنین نام یونیدو در بازار به فروش می رسد . گروه بازرگانی و مهندسی برانوش با همکاری یکی از واردکنندگان معتبر شیرهای برقی در ایران ، یکی از بهترین تولیدات این کمپانی را موجود و با قیمت نمایندگی ارائه نموده است . شیر برقی یونیدی و یونیدو با توجه به نوع استفاده دارای تنوع در ساخت می باشد که مهمترین آنها شیر برقی آب ، شیر برقی بخار  و شیر فشار قوی می باشد . نوع عملکرد این شیر به صورت دایرکت بوده و نیاز به فشار اولیه ندارد . همچنین دارای هر دو نوع عملکرد سیستم باز و بسته ( نرمال کلوز و نرمال اوپن ) می باشد. در حال حاضر شیر برقی یونیدی اقتصادی ترین شیر برقی برنجی در بازار می باشد که برای مصارفی کمتر حساس با میزان تحت بار کم بسیار مناسب است  ..

شیر برقی یونی دی Uni-D

انواع شیر برقی یونیدی - یونیدو

شیر برقی یونیدی برای آب : شیر برقی برنجی آب برند یونیدی با آب بند NBR دارای فشار کاری ۰ تا ۷ بار بوده و در تیپ های نرمال کلوز و نرمال اوپن از سایز ۱/۲ اینچ تا سایز ۳ اینچ تولید گردیده است . این شیر برقی تحمل دما تا ۸۰ درجه داشته و برای آب گرم نیز مناسب است . بوبین این شیر برقی در ولتاژهای مختلف موجود بوده و بر اساس نیاز می تواند تعویض و نصب گردد. نوع اتصال شیر برقی آب یونیدی از نوع دنده ای می باشد. این شیر برقی با توجه به نوع ساختار می تواند برای مصارف دیگر نظیر هوا ، گاز و سیالات با ویسکوزیته کم نیز مورد استفاده قرار بگیرد . 

شیر برقی یونیدی برای بخار : شیر برقی برنجی بخار برند یونیدی با آب بند وایتون می تواند بخار تا ۱۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و تا فشار ۷ بار عملکرد داشته باشد . این شیر برقی از نوع دایرکت بوده و برای شروع کار نیاز به فشار اولیه ندارد. همچنین شیر برقی بخار یونیدی در هر دو تیپ نرمال کلوز و نرمال اوپن تولید و عرضه گردیده است .   دارای فشار کاری ۰ تا ۷ بار بوده و در تیپ های نرمال کلوز و نرمال اوپن از سایز ۱/۲ اینچ تا سایز ۳ اینچ تولید گردیده است . برای کنترل این شیر برقی محدودیت ولتاژ و جود نداشته و بوبین های آن در همه ولتاژها موجو و قابل استفاده است .

شیر برقی یونیدی فشار قوی : شیر برقی برنجی فشار قوی برند یونیدی از نوع دایرکت بوده و بدون نیاز به فشار اولیه قادر است فشار تا ۵۰ بار را تحمل نماید. این شیر برقی دارای آب بند NBR بوده و برای آب ، هوا ، گاز و سیالات با ویسکوزیته کم مناسب می باشد . بوبین شیر برقی فشار قوی یونیدی می تواند ۱۲ ، ۲۴ یا ۲۲۰ ولت باشد . لیکن فراموش نکنید که استفاده از ولتاژهای پایین ، تحمل شیر برقی را نیز تا حدود ۲۰ درصد کاهش داده و به حدود ۴۰ بار می رساند . بنابراین توصیه می گردد ، در صورتیکه نیاز به تحمل فشار ۵۰ بار دارید حتما از برق ۲۲۰ ولت استفاده بفرمایید. این شیر برقی  در دو حالت نرمال کلوز و نرمال اوپن تولید گردیده و در سایزهای ۱/۲ اینچ تا سه اینچ به بازار عرضه گردیده است  .  

ورود به سایت
Call Now Button