پیگیری گارانتی
شیر برقی پیستونی بخار چیست ؟

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

شیر برقی پیستونی

شیر برقی پیستونی مناسب برای سیالات : بخار ،آب ، هوا ، روغن سبک ، گازوئیل ، گاز غیر قابل اشتعال

شیر برقی با عملکرد سلونوئیدی (الکترومغناطیسی) و آب بند پیستونی ، یکی از بهترین گزنیه ها برای مصارف مختلف صنعتی می باشد. این شیر برقی با متریال های برنجی – برنجی روکش کروم  و استیل تولید شده و قابلیت کنترل انواع سیال را با فشار و دمای متفاوت دارا می باشد.  

شیر برقی پیستونی برای آب:

استفاده از شیر برقی پیستونی برای آب بیشتر  در مواقعی انجام می شود که فشار سیال ما بیشتر از ۲۰ بار باشد . چرا که شیر برقی دیافراگمی ماکزیمم فشاری که می تواند تحمل کند حدود ۲۰ بار ، آن هم در برخی از سایزها می باشد. اما شیر برقی پیستونی با طراحی های مختلف فشارهایی مانند ۳۰ بار ، ۴۰ بار و ۷۰ بار و حتی ۱۰۰ بار را می توانند تحمل کنند. بنابراین در صورتی که سیال شما آب باشد و فشار نسبتا بالایی نیز داشته باشید شیر برقی پیستونی می تواند بهترین گزینه باشد.

شیر برقی پیستونی برای بخار: 

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد ، شیر برقی از نوع پیستونی علاوه بر فشار با سیستم آب بندی تفلونی قابلیت تحمل دمای مناسبی دارد . با توجه به نوع تفلون مورد استفاده ، دماهای قابل تحمل از ۱۸۰ در جه شروع شده و شامل دماهای بالاتر نظیر ۲۵۰ درجه ، ۲۸۰ درجه و حتی در برخی از برندها تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد می تواند باشد. این شیرها در متریال های مختلف تولید شده و هریک با خصوصیات منحصر به فرد برای یکی از انواع بخار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شیر برقی پیستونی برای روغن داغ :

روغن داغ یکی از سیالات پر کاربرد در صنعت می باشد که کنترل آن همواره مورد توجه و دقت صنعتگران می باش. شیر برقی در اینجا علاوه بر تحمل نسبی فشار و دما می بایست در مقابل ویسکوزیته هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. شیر برقی پیستونی مخصوص روغن  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . نکته مهم در انتخاب این شیر برقی ، مشخص بودن دقیق درجه حرارت روغن می باشد. چرا که میزان ویسکوزیته روغن در زمان عبور از شیر با ضریب حرارت مشخص می شود و ممکن است روغن در صورتیکه به دمای مطلوب نرسیده باشد داری غلظتی بیش از ظرفیت شیر برقی پیستونی باشد.

انواع شیر برقی پیستونی :

این شیر برقی در انواع سایزهای ۱/۲ ، ۳/۴ ، ۱ ، ۱/۴ ۱ ، ۱/۲ ۱ ، ۲ ، ۱/۲ ۲ ، ۳، ۴ و ۶ اینچ با برندهای مختلف موجود می باشد . همچنین در برخی از مدل ها بویژه در سایزهای بزرگتر نوع اتصال فلنجی نیز موجود و قابل ارائه می باشد. 

در ادامه این صفحه به معرفی  شیرهای برقی پیستونی پرداخته ایم ، شما می توانید با ورود به بخش هر کدام از محصولات ، جزئیات مشخصات فنی را مشاهده فرموده و برای تکمیل اطلاعات کاتالوگ مربوطه را که در ذیل آن قرار داده ایم ، دانلود و مطالعه بفرمایید.

برای دریافت قیمت به روز محصولات و یا پاسخ سوالات فنی ، می توانید با کارشناسان ما از طریق راههای ارتباطی مشخص شده در بخش تماس با ما ، ارتباط گرفته و پاسخ خود را دریافت نمایید. 

ode

GEVAX

GEVAX

EMC

EMC

EMC

ورود به سایت
Call Now Button