پیگیری گارانتی

شیر کنترلی پنوماتیک

به مرکز تخصصی پخش انواع عملگرهای پنوماتیک و تجهیزات مربوطه خوش آمدید

شیرهای گلوب ولو چدنی همراه با عملگرهای پنوماتیکی با تحمل دمای تا ۴۵۰ درجه سانتیگراد ، مناسب برای استفاده در تأسیسات بخار و خطوط مایعات داغ و آی تو پی پوزیشنرهای دیجیتالی جهت کنترل میزان باز و بسته بودن شیر با فرمان ۴ تا ۲۰ میلی آمپر از برندهای سامسون آلمان و عیوض تکنیک ایران .

عناوین و مشخصات اجمالی شیرهای کنترلی پنوماتیک ، در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

شیر کنترلی پنوماتیک

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

سامسون

عیوض تکنیک

سامسون

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیر کنترلی سامسون samson

شیر کنترلی پنوماتیک دارای تنوع زیادی بوده و قدرت انتخاب خوبی به مصرف کننده می دهد. با توجه به نحوه تنظیم دبی و فشار در شیر گلوب ، این شیر در شیر کنترلی های پنوماتیک بسیار مورد استفاده قرار گرفته است . تا آنجا که به این دسته از شیرها گلوب ولو پنوماتیک نیز گفته میشود.

شیر کنترلی گلوب مدل ۳۲۴۱

شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۴۱ از نوع دو راهه و با جنس بدنه چدن می باشد. این تیپ از شیر کنترلی مربوط به سری ۸۰۱۵EN کمپانی سامسون می باشد که قابلیت کوپل شدن با اکچویتورهای تیپ ۳۲۷۱ و ۳۲۷۷ سامسون را دارامی باشد .

شیرکنترلی ۳۲۴۱ از سایز DN15 تا DN300 یعنی ½ اینچ تا ۱۲ اینچ تولید و عرضه گردیده است . فشار کاری این شیر کنترلی از PN10 تا PN40  می باشد که برای خطوط با فشارهای کم و متوسط  و بسته به شرایط خط انتخاب و نصب می گردد.

شیر کنترلی سامسون دارای مقاومت مناسب در محدوده دمای -۱۹۶ درجه تا ۴۵۰ درجه بوده و علاوه بر استفاده در خطوط بخار و سیالات داغ می تواند برای سیالاتی نظیر نیتروژن که نقطه ذوب بسیار پایینی دارد نیز مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در بخش معرفی شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۴۱ ارائه گردیده و برای بررسی های بیشتر کاتالوگ محصول نیز در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است.

شیر کنترلی گلوب ۳۲۵۱

شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۵۱ از نوع دو راهه و با جنس بدنه چدن می باشد. این تیپ از شیر کنترلی مربوط به سری ۸۰۸۳ EN کمپانی سامسون می باشد که قابلیت کوپل شدن با اکچویتورهای تیپ ۳۲۷۱ و ۳۲۷۷ سامسون را دارامی باشد .

شیر کنترلی ۳۲۵۱ از سایز DN15 تا DN300 یعنی ½ اینچ تا ۱۲ اینچ تولید و عرضه گردیده است . فشار کاری این شیر کنترلی از PN40 تا PN400  یا کلاس ۳۰۰ تا ۲۵۰۰  می باشد که برای خطوط با فشارهای بالا  و بسته به شرایط خط انتخاب و نصب می گردد.

شیر کنترلی سامسون دارای مقاومت مناسب در محدوده دمای -۱۹۶ درجه تا ۵۵۰ درجه بوده و علاوه بر استفاده در خطوط بخار و سیالات داغ می تواند برای سیالاتی نظیر نیتروژن که نقطه ذوب بسیار پایینی دارد نیز مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در بخش معرفی شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۵۱ ارائه گردیده و برای بررسی های بیشتر کاتالوگ محصول نیز در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است.

شیر کنترلی گلوب ۳۲۴۴ :

شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۴۴ از نوع سه راهه و با جنس بدنه چدن می باشد. این تیپ از شیر کنترلی مربوط به سری ۸۰۸۳ EN کمپانی سامسون می باشد که قابلیت کوپل شدن با اکچویتورهای تیپ ۳۲۷۱ و  ۳۲۷۷ و ۳۲۷۳ سامسون را دارامی باشد . این شیر کنترلی در دو تیپ مخلوط کننده یا میکسینگ و تقسیم کننده یا دایورتینگ موجود می باشد

شیر کنترلی ۳۲۴۴ از سایز DN15 تا DN150  یعنی ½ اینچ تا ۶ اینچ تولید و عرضه گردیده است . فشار کاری این شیر کنترلی از PN10 تا PN40  می باشد که برای خطوط با فشارهای متوسط و بسته به شرایط خط انتخاب و نصب می گردد.

شیر کنترلی سامسون دارای مقاومت مناسب در محدوده دمای -۱۹۶ درجه تا ۴۵۰ درجه بوده و علاوه بر استفاده در خطوط بخار و سیالات داغ می تواند برای سیالاتی نظیر نیتروژن که نقطه ذوب بسیار پایینی دارد نیز مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در بخش معرفی کنترل شیر کنترلی سامسون مدل ۳۲۴۴ ارائه گردیده و برای بررسی های بیشتر کاتالوگ محصول نیز در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است.

اکچویتور سامسون مدل ۳۲۷۱:

اکچویتور پنوماتیک دیافراگمی سامسون مدل ۳۲۷۱ دارای یک کاور دیافراگم در محدوده ۱۲۰ تا ۲۸۰ سانتیمتر مربع می باشد که داخل آن یک دیافراگم با تعدادی فنر که دور تا دور آن را فراگرفته قرار دارد .این اکچویتور از نوع سینگل اکت بوده و شفت وسط این اکچویتور با ساقه شیر کوپل می شود و با بالا و پایین رفتن دیافراگم در محدوده کورس تعریف شده جابجا شده و شیر گلوب را باز و بسته می کند. این اکچویتور هم قابلیت اتصال از طریق سلونوئید ولو و هم پوزیشنر را دارا می باشد. اکچویتور دیافراگمی سامسون مدل ۳۲۷۱ بسیار پر قدرت بوده و دارای کمترین میزان اصطکاک می باشد. از جمله مزیت های اکچویتور شیر کنترلی سامسون قابلیت تنظیم محدوده عملکرد و ایجاد حرکت معکوس می باشد . برای اطلاعات بیشتر با مراجعه به بخش معرفی اکچویتور دیافراگمی شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۷۱ مراجعه بفرمایید . برای مطالعه و بررسی بیشتر کاتالوگ محصول نیز در کنار اطلاعات قرار داده شده است

اکچویتور سامسون مدل ۳۲۷۷:

اکچویتور پنوماتیک دیافراگمی سامسون مدل ۳۲۷۷ دارای یک کاور دیافراگم در محدوده ۱۲۰ تا ۷۵۰ سانتیمتر مربع می باشد که داخل آن یک دیافراگم با تعدادی فنر که دور تا دور آن را فراگرفته قرار دارد .این اکچویتور از نوع سینگل اکت بوده و شفت وسط این اکچویتور با ساقه شیر کوپل می شود و با بالا و پایین رفتن دیافراگم در محدوده کورس تعریف شده جابجا شده و شیر گلوب را باز و بسته می کند. این اکچویتور هم قابلیت اتصال از طریق سلونوئید ولو و هم پوزیشنر را دارا می باشد. اکچویتور دیافراگمی سامسون مدل ۳۲۷۷ بسیار پر قدرت بوده و دارای کمترین میزان اصطکاک می باشد. از جمله مزیت های اکچویتور شیر کنترلی سامسون قابلیت تنظیم محدوده عملکرد و ایجاد حرکت معکوس می باشد . برای اطلاعات بیشتر با مراجعه به بخش معرفی اکچویتور دیافراگمی شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۷۷ مراجعه بفرمایید . برای مطالعه و بررسی بیشتر کاتالوگ محصول نیز در کنار اطلاعات قرار داده شده است .

عملگر دستی کنترل ولو سامسون مدل ۳۲۷۳:

عملگر دستی سامسون مدل ۳۲۷۳ دارای یک هندویل یا چرخ دستی با قطر ۱۸۰ یا ۲۵۰ میلمیتر می باشد که که برای عملکرد دستی در زمانهایی که دسترسی به برق و باد نیست بتوان از آن استفاده کرد . برای اطلاعات بیشتر با مراجعه به بخش معرفی اکچویتور دیافراگمی شیر کنترلی پنوماتیک سامسون مدل ۳۲۷۳ مراجعه بفرمایید . برای مطالعه و بررسی بیشتر کاتالوگ محصول نیز در کنار اطلاعات قرار داده شده است .

کمپانی سامسون دارای تنوع زیادی در تولید انواع شیر کنترلی پنوماتیک می باشد. آنچه در این قسمت خدمت شما معرفی گردید تیپ های متداول و پرمصرف می باشد . در صورتیکه به محصول دیگری از این کمپانی نیاز دارید از طریق راههای ارتباطی درخواست خود را ارسال بفرمایید . کارشناسان ما پس از بررسی محصول با شرایط شما را معرفی خواهند نمود.

ورود به سایت
Call Now Button