پیگیری گارانتی

پوزیشنر الکترو پنوماتیک

به مرکز تخصصی فروش انواع پوزیشنرهای الکترو پنوماتیک و تجهیزات مربوطه خوش آمدید

گروه بازرگانی و مهندسی برانوش ، مرکز پخش و نمایندگی انواع  اکچویتورهای پنوماتیکی تدریجی با پوزیشنرهای الکترو پنوماتیک می باشد. پوزیشنرهای الکترو پنوماتیک وظیفه کنترل میزان و فشار باد بر اساس دریافت سیگنال ۴ تا ۲۰ میلی آمپر می باشد . این کنترل با مشخص نمودن درصد باز شدگی در اعداد بین ۴ تا ۲۰ بوده و به صورت درصد بر روی نمایشگر نشان داده می شود. 

آی تو پی پوزیشنر سامسون مدل۳۷۳۰-۱: پوزیشنر الکتروپنوماتیک سامسون مدل ۳۷۳۰ -۱ یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین پوزیشنرها می باشد که علاوه بر کوپل شدن بر روی گلوب کنترل ولو سامسون ، قابلیت نصب بر روی دیگر گلوب ولوها را نیز دارد. توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی کاتالوگ مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته است.

آی تو پی پوزیشنر سامسون مدل۳۷۳۰-۴: پوزیشنر الکتروپنوماتیک سامسون مدل ۳۷۳۰ -۴ باقابلیت های منحصر به فرد  از با کیفیت ترین پوزیشنرهای موجود می باشد که در کشور آلمان تولید می شود. این پوزیشنر  علاوه بر کوپل شدن بر روی گلوب کنترل ولو سامسون ، قابلیت نصب بر روی دیگر گلوب ولوها را نیز دارد. توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی ، کاتالوگ مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته است.

آی تو پی پوزیشنر فیشر مدلDVC-6200: پوزیشنر الکتروپنوماتیک فیشر مدل DVC-6200ساخت کمپانی فیشر آلمان از زیر مجموعه های کمپانی معروف امرسون آمریکا یکی از بهترین پوزیشنرها می باشد که علاوه بر کوپل شدن بر روی گلوب کنترل ولو فیشر ، قابلیت نصب بر روی دیگر گلوب ولوها را نیز دارد. توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی کاتالوگ مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته است.

آی تو پی پوزیشنر فیشر مدلDVC-6030: پوزیشنر الکتروپنوماتیک فیشر مدل DVC-6030ساخت کمپانی فیشر آلمان از زیر مجموعه های کمپانی معروف امرسون آمریکا یکی از بهترین پوزیشنرها می باشد که علاوه بر کوپل شدن برای روی گلوب کنترل ولو فیشر ، قابلیت نصب بر روی دیگر گلوب ولوها را نیز دارد. توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی کاتالوگ مربوطه نیز در قرار گرفته است.

آی تو پی پوزیشنر کان ولو convalve: پوزیشنر الکتروپنوماتیک کان ولو محصول کمپانی convalve  در کشور هلند می باشد . وجود دفاتر نمایندگی در کشورهای همجوار همچون ترکیه از مزیت های این برند بوده و همواره موجود بوده و قابلیت نصب بر روی انواع گلوب ولوهای کنترلی را دارا می باشد همچینن این پوزیشنر قابلیت نصب بر روی اکچوایتورهای پنوماتیک کوراتر را که بر روی شیرهایی مانند بال ولو و شیر پروانه ای بسته می شوند را نیز دارد.  توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی کاتالوگ مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته است.

آی تو پی پوزیشنر نوجیکس NOGIX: پوزیشنر الکتروپنوماتیک نوجیکس محصول کمپانی NOGIX  در کشور چین می باشد . برند نوجیکس از برندهای خوشنام چینی بوده که در خیلی از صنایع در کشور مورد استفاده قرار گرفته و رضایتمندی مناسبی از آن وجود دراد .پوزیشنر الکتروپنوماتیک نوجیکس همواره موجود بوده و قابلیت نصب بر روی انواع گلوب ولوهای کنترلی را دارا می باشد همچینن این پوزیشنر قابلیت نصب بر روی اکچوایتورهای پنوماتیک کوراتر را که بر روی شیرهایی مانند بال ولو و شیر پروانه ای بسته می شوند را نیز دارد.  توضیحات و مشخصات کلی این پوزیشنر در صفحه اختصاصی موجود بوده و برای تکمیل بررسی کاتالوگ مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته است.

عناوین و مشخصات اجمالی پوزیشنر های الکترو پنوماتیک ، در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

 


گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

tork

NOGIX

CONVALVE

شیر توپی UPVC

شیر پروانه ای

شیر توپی استیل

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

ورود به سایت
Call Now Button