پیگیری گارانتی

شیر برقی تدریجی آب

به مرکز تخصصی پخش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

شیرهای موتور دار برقی ، جایگزین بسیار مناسبی برای شیرهای برقی سلونوئیدی هستند برای مواقعی که استفاده از شیرهای سلنوئیدی ممکن است با اشکالات کوچک و بزرگی همراه باشد . مانند : ۱ – اگر شیرهای سلونوئیدی ، بیشتر از ۱ ساعت به طور مداوم به برق متصل شوند ، در اغلب موارد به سبب تولید حرارت زیاد ، به مرور دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده و به طور حتم از طول عمر آنها کاسته خواهد شد . ۲ – عمل قطع و وصل در شیرهای سلنوئیدی ، بسیار سریع انجام می شود که این موضوع در برخی سیستم ها که فشار سیال بالاست ، ممکن است باعث ایجاد ضربه قوچ گردیده و به تأسیسات آسیب وارد نماید . ۳ – در شیرهای سلنوئید قابلیت جذب رسوب و املاح ، بسیار بیشتر از شیرهای موتوری است ۴ – شیرهای سلنوئیدی حتما باید افقی نصب شوند ولی شیرهای موتوردار قابلیت نصب در هر وضعیتی را داشته و خللی در عملکرد آنها ایجاد نمی شود .

مرکز پخش برانوش ، یکی از کاملترین و جامع ترین انواع شیرهای موتوردار را در معرض انتخاب متقاضیان گرامی قرار داده است . انواع شیرهای موتوردار برقی عبارتند از : موتورهای ۲ سیم ، ۳ سیم و ۴ سیم – شیرهای توپی برنجی و استیل – شیرهای دوراهه و سه راهه – شیرهای موتوردار برقی تایمردار – زمان های عملکرد ۴ ثانیه – ۷ ثانیه و ۱۷ ثانیه – سایزهای ۱/۲ ، ۳/۴ ، ۱ ، ۱۱/۴ ، ۱۱/۲ و ۲ اینچ .

عناوین و مشخصات اجمالی شیرهای برقی موتوردار در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

CONVALVE

CONVALVE

TONHE

belimo

belimo

TONHE

محرک های الکتریکی ON/OFF

انواع محرک های الکتریکی کنترل دو وضعیتی باز و بسته (ON/OFF) با گشتاورهای ۳۰ ، ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ تا ۲۰۰۰ نیوتن با ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت برای کنترل انواع شیرآلات در سیستم های اتوماسیون سیالات در صنایع مختلف . از برندهای Convalve هلند ، نوجیکس چین و آوموتو Aumuto .

عناوین و مشخصات اجمالی محرک های الکتریکی در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

CONVALVE

NOGIX

AUMUTO

شیر توپی UPVC

شیر پروانه ای

شیر توپی استیل

انواع Modulating actuators با گشتاورهای ۳۰ ، ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ تا ۲۰۰۰ نیوتن با فرمان ۴ تا ۲۰ میلی آمپر و با ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت برای کنترل انواع شیرآلات در سیستم های اتوماسیون سیالات در صنایع مختلف . از برندهای Convalve هلند ، نوجیکس چین و آوموتو Aumuto .

عناوین و مشخصات اجمالی Modulating actuators در این صفحه معرفی گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

CONVALVE

NOGIX

AUMUTO

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

ورود به سایت
Call Now Button