پیگیری گارانتی

تعریف و مشخصات شیر برقی دما بالا

شیر برقی دما بالا به شیرهای برقی اطلاق می گردد که مقاومت مناسبی در مقابل سیالات داغ داشته باشند . شیرهای برقی معمولی که برای سیالاتی نظیر آب استفاده می شود با نوع آب بندی(NBR) که دارند تحمل دما تا 90 درجه سانتیگراد را دارند . اما هنگامی که ما بخواهیم از سیالاتی با دمای بالاتر از 100 استفاده کنیم می بایست با توجه به سیال و شرایط خط یکی از شیرهای برقی دما بالا را انتخاب کنیم . برای انتخاب شیر برقی برای دمای بالا باید به نکات زیر توجه فرمایید:

نوع سیال :

واکنش سیالات مختلف به دما کاملا متفاوت می باشد.  جنس سیال ، ویسکوزیته و ترکیبات آن با سیالات دیگر از جمله مواردی است که می بایست هنگام انتخاب شیر برقی دما بالا مورد توجه قرار گیرد.

محیط کاری :

بعد از بررسی سیال و مقاومت شیر برقی در مقابل حرارت آن ، میبایست درجه حرارت محیط نیز در نظر گرفته شود . چرا که گرمای پیرامونی شیر برقی باعث افزایش دمای سیال و بدنه شیر برقی نیز می شود.

نوع بوبین یا کویل :

بوبین ها به خاطر ماهیت عملکرد آن که الکترومغناطیسی می باشد . خود به خود ایجاد گرما می کند بنابراین انتخاب یک بوبین مناسب که تحمل دمایی نسبتا بالاتری داشته باشد توصیه می گردد.

شیر برقی دما بالا

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

EMC

EMC

EMC

Gevax

ZHONGFU

EMC

یکی دیگر از مقوله هایی که در مورد کنترل سیالات داغ می بایست در نظر گرفت ، فشار است . فشار تاثیر مستقیمی بر حرارت دارد . یعنی هر چه فشار سیال افزایش پیدا کند به تبع آن درجه حرارت سیال در خط نیز افزایش پیدا می کند . پس هنگام انتخاب می بایست درجه حرارت را با فشار ماکزیمم خط انتخاب نموده و سفارش دهید.

گروه مهندسی و بازرگانی برانوش ، محصولات متنوعی از شیرهای برقی دما بالا را در انبار و فروشگاههای خود موجود دارد که شما می توانید با بررسی آنها ، حتما یک گزینه برای کنترل سیال دما بالای خود انتخاب نمایید .

شیر برقی با تحمل تا دمای 140 درجه سانتیگراد:

شیرهای برقی برنجی دیافراگمی که جنس دیافراگم آن از EPDM ساخته شده است قادر است سیالات تا دمای 140 درجه را تحمل نماید. این شیر برقی در دو حالت نرمال کلوز و نرمال اوپن و در سایزهای ½ اینچ تا سه اینچ موجود و قابل عرضه می باشد.

شیر برقی با تحمل تا دمای 180 درجه سانتیگراد:

برای تحمل دمای تا 180 درجه حتما می بایست از سیستم های آب بندی با متریال تفلون یا FKM استفاده گردد. بنا براین شیرهای برقی که دارای این قابلیت باشند به راحتی می توانند کنترل  سیال داغ را در این دما انجام دهند. شیر برقی پیستونی یکی از محبوب ترین شیرهای برقی است که از سایز ½ اینچ تا 1 اینچ موجود و قابل عرضه می باشد. همچنین شیرهای برنجی سوزنی برای خطوط سیالات داغ  با سایزهای 8/1 و ¼ تولید و ارائه گردیده است.

شیر برقی با تحمل تا دمای 250 درجه سانتیگراد:

با عبور دمای سیال  از 200 درجه شرایط کنترل آن کمی تغییر می کند . سیستم آب بندی نیاز به تقویت با گستگت های خاص داشته و برای کنترل دمای بیرونی شیر و عدم آسیب رسیدن به بوبین یا کویل شیر برقی نیاز به رادیاتورهایی در قسمت اتصال بوبین به شیر برقی می باشد. این رادیاتورها از طریق هوا با خنک سازی بدنه مانع از انتقال حرارت بالا به بوبین می گردد.

جنس بدنه این شیرهای برقی از استیل بوده و مقاومت خوبی در مقابل حرارت دارند.

شیر برقی با تحمل تا دمای 280 درجه :

سیستم آب بندی شیر برقی پس از عبور از دمای 250 درجه دیگر نمی تواند از قطعات پلیمیر ی ساخته شود . و در بیشتر شیر های برقی که برای این دما ها طراحی گردیده اند از آب بندی به روش فلز به فلز یا متال تو متال استفاده می شود.

همچنین شیر  های برقی  با طراحی خاص برای دما تا 800 درجه سانتیگراد نیز موجود هستند. برای اطلاع بیشتر در خصوص شیرهای دما بالا با کارشناسان ما ارتباط گرفته و از راهنمایی و مشاوره رایگان آنها استفاده بفرمایید.

ورود به سایت