پیگیری گارانتی

شیر برقی سوزنی 160 درجه برای بخار

شیر برقی سوزنی

شیر برقی سوزنی 160 درجه سانتیگراد سایز 1/4 اینچ مناسب برای سیالات : بخار، آب داغ ، گاز غیر قابل اشتعال

شیر برنجی برقی با بوبین سلونوئیدی و مکانیزم آب بند سوزنی ساخت کمپانی اسکا دوراویس ترکیه ، گزینه ای بسیار مناسب برای کنترل سیال هوا ، آب و گازهای غیر قابل اشتعال می باشد که در مقایسه با برندهای اروپایی و چینی هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد . محصولات دوراویس دارای استاندارد های بین المللی بوده و فاصله چندانی به لحاظ کیفیت با محصولات مشابه اروپایی ندارد . محصولات اروپایی از قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات دوراویس برخوردارند که این موضوع فقط مربوط به کیفیت آنها نیست . بلکه گران بودن هزینه تولید و حمل و نقل ، قیمت تمام شده آنها را بسیار افزایش میدهد . در این صفحه انواع شیر های برقی سوزنی که توسط اسکا دوراویس ترکیه تولید و عرضه میشود ، معرفی گردیده است . باکلیک بر روی آیتم های زیر می توانید توضیحات و مشخصات فنی را ملاحضه نمایید . همچنین برای بررسی دقیق تر آنها ، کاتالوگ محصولات در دسترس بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است.

ویژگی های شیر های برقی سلونوئیدی با آببند سوزنی (دمای بالا 160 درجه سانتیگراد) دوراویس :

سایز 1/4 اینچ دما بالا ( 160 درجه سانتیگراد )

شیر برقی سوزنی برای عمل کردن ، مانند شیر های دیافراگم و پیستونی ، نیازی به فشار اولیه برای عمل کردن ندارد و اصطلاحا در خلأ هم عمل می کند . به همین جهت برای مصارف در سیستم هایی که فشار اولیه سیال بسیار کم یا صفر است ، مناسب و کارآمد است .

کمپانی اسکا دوراویس ، چند نوع شیر سوزنی برای مصارف عادی ، سیستم های پرفشار و سیالات با دمای بالا تولید و عرضه کرده است که در انبار موجود و آماده تحویل فوری می باشد .

میزان عبور جریان ( FLOW ) در خروجی شیر های برقی سوزنی ، با کاهش همراه است . برای داشتن جریان عبوری کامل می بایست از انواع دیگر شیر برقی استفاده نمایید .


جنس بدنهبرنج
حداکثر فشار کاری5 بار
رنج دمامنفی 10 تا مثبت 160 درجه سانتیگراد
وضعیت پیش فرضنرمال بسته
منبع تغذیه12 ، 24 و 220 ولت AC و DC
نوع آب بندسوزنی
سیالآب داغ، بخار ، گاز غیر قابل اشتعال
برای دریافت کاتالوگ ، بر روی آیکون روبرو کلیک کنید.  لینک دانلود

برای آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما درج گردیده ، با ما تماس بگیرید.

ورود به سایت