پیگیری گارانتی

شیر برقی ضد اسید

به مرکز تخصصی پخش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

شیر برقی سلونوئیدی برای کنترل سیالات اسیدی و دارای خورندگی بالا در سایز های ۱/۲ ، ۳/۴ ، ۱ و ۱٫۱/۲ با بدنه تفلونی مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی با اتصال رزوه ای و فلنجی ، ساخت کمپانی EMC و ژانگفو . دارای کیفیت بسیار بالا و کم نظیر قابل استفاده در انواع صنایع و آزمایشگاه ها و پالایشگاه ها . مشخصات اجمالی شیرهای برقی ضد اسید در این صفحه درج گردیده است . برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

شیر برقی ضد اسید

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

ODE

zhongfu

zhongfu

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیر برقی ضد اسید

اگر در انتقال و کنترل مواد شیمیایی از نوع سیال های اسیدی و مواد خورنده با مشکل مواجه شده اید پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع شیربرقی تفلونی و مقاوم در برابر اسید و مواد خورنده  با نام متداول شیر برقی ضد اسید است. شیر برقی ضد اسید دارای ساختار منحصر به فرد تمام تفلون بوده و از جمله تجهیزاتی به شمار می رود که با ضریب اطمینان بالا و عملکرد دقیق خود در با انواع سیال شیمیایی ، اسیدها ، بازها و مواد خورنده در سیستم های مختلف کاربرد دارد. ساختار بدنه شیر برقی ضد اسید از جنس تفلون PTFE و یا استنلس استیل به همراه آب بند تفلون می باشد که ویژگی نفوذناپذیری و همچنین مقاومت بالا در برابر محیط های خورنده و اسیدی در خطوط صنعتی مختلف از جمله صنایع نفت و پتروشیمی ، کاربرد با فاضلاب و پسماندها و همچنین خطوط تولید مواد غذائی و صنایع داروئی و تجهیزات آزمایشگاهی به آن بخشیده است.

ساختار شیر برقی ضد اسید

به طور کلی انواع مختلف شیر برقی با بکارگیری نیروی الکترومغناطیسی نقش خود را ایفا می کنند و قابلیت کنترل از راه دور جریان سیالات را دارند. انواع مختلف شیر برقی با عملکرد دقیق و کارکرد مطمئن خود ثابت کرده اند که با کاربرد بهینه و هزینه های پایین می توانند در خطوط مختلف وظایف مهمی بر عهده داشته باشند. در واقع عملکرد انواع شیربرقی به این صورت است که با عبور جریان الکتریسیته از سیم پیج داخل که همان بوبین شیر سلونوئید است منجر به تولید یک میدان مغناطیسی شده و در نتیجه این فرایند هسته آهنی داخل ساختار شیر حرکت کرده و موجب باز و بسته شدن مسیر جریان می شود.

اصولا شیربرقی ضد اسید همانگونه که از نام آن پیداست، با عایق بندی کامل بوبین و بدنه مقاوم به منظور کار در شرایط اسیدی و در معرض مواد خورنده طراحی شده است. جنس بدنه برای اسیدهای با PH بالا معمولا از تفلون PTFE و برای اسیدها با PH پایین تر از استنلس استیل که از آن در مواجهه با محیط های اسیدی و مواد خورنده محافظت می کند. جنس آب بند در این شیر معمولا از تفلون PTFE و نحوه اتصال آن به صورت رزوه ای و فلنجی است و برحسب نوع و مدل در سایزهای ½ الی ۳ اینچ تولید و روانه بازار می شوند.

خرید شیر برقی ضد اسید

در خرید شیر برقی ضد اسید ، توجه به میزان اسیدیته سیال اهمیت زیادی دارد. به طور کلی شیربرقی ضد اسید با جنس بدنه تفلون PTFE به دلیل عمر و مقاومت بالای خود در برابر انواع اسیدهای قوی و سخت نسبت به انواع استیل خود از مزیت بیشتری برخوردارند.

مزایای شیر برقی ضد اسید

  • ضریب اطمینان بالا
  • مقاومت بالا در محیط های اسیدی و خورنده
  • عمر و کارکرد طولانی
  • ضریب اطمینان بالا
  • کم مصرف
  • قابلیت بازو بست بالای جریان

انواع شیر برقی ضد اسید در سایزبندی مختلف در مجموعه صنعتی تخصصی برانوش موجود می باشد، برای مشاهده مشخصات فنی کامل و بررسی دقیق تر محصولات وارد لینک شوید. کاتالوگ فنی هر کدام از محصولات، برای دانلود در صفحه مربوطه قرار گرفته است.

قیمت شیر برقی ضد اسید

فاکتورهای مختلفی بر از جمله سایز، جنس و کشور سازنده بر قیمت شیر برقی ضد اسید تاثیرگذار است. عموما این نوع شیر به واسطه طراحی و ساختار ویژه خود از دوام بالا و عمر طولانی در برابر محیط های خورنده و اسیدی برخوردارند و در اثر گذشت زمان عملکرد صحیح خود را حفظ می نمایند که این امر در کاهش هزینه های نگهداری نیز نقش مفیدی دارد. عموما انواع مختلف شیر برقی از جمله تجهیزات تخصصی در خطوط صنعتی به شمار می رود که پیشنهاد می شود فرآیند انتخاب و خرید آن به همراه مشاوره فنی با کارشناس متخصص انجام گیرد تا بتوان با انتخاب مطلوب و متناسب با نوع عملکرد سلامت و عملکرد سیستم را حفظ نموده و تا حد امکان میزان استهلاک و هزینه های سیستم را پائین آورد.

ورود به سایت
Call Now Button