پیگیری گارانتی

انواع شیر برقی - مخصوص انواع آب - شرب - شور - چاه - دریا

انواع شیر برقی آب در سایزها ، متریال ها و برندهای معتبر ، با قیمت مناسب نمایندگی ، در گروه بازرگانی و مهندسی برانوش عرضه می گردد .

آب حیاتی ترین عنصر برای زندگی تمامی جانداران روی زمین می باشد. علاوه بر استفاده های آشامیدنی ، از آب در امور کشاورزی و صنعت نیز به صورت گسترده استفاده می شود. هر یک از این آب ها دارای خواص منحصر به فرد خود می باشد که تجهیزات انتقال آن نیز بر اساس این خواص انتخاب می شوند. 

یکی از این تجهیزات که برای کنترل این سیال حیاتی مورد استفاده قرار می گیرد ، شیر برقی آب می باشد. شیر برقی مخصوص آب ، در انواع مختلف با اتصالات و سایزهای گوناگون تولید گردیده که انتخاب را برای کاربران ساده تر کند. 

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

Parker

Gevax

EMC

tork

EMC

EMC

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیر برقی آب در ساختمان های مسکونی :

با ورود روز  افزون سیستم های هوشمند به زندگی ، انسانها کوشیده اند تجهیزات مختلف را به این شکل کنترل کنند . بنابراین سیستم آبرسانی هم از این قاعده مستثنا نیست . شیر برقی آب با دریافت فرمان از هر وسیله ای قابلیت باز و بسته شدن دارد . تجهیزاتی مانند سنسور دما و رطوبت ، تایمر ، تابلوی کنترل و سیستم مرکزی کنترل با اس ام اس از جمله مواردی هستند که قابلیت فرمان به شیر برقی آب دارند.

یکی از کاربردهای مهم شیر برقی آب در ساختمان های مسکونی جلوگیری از حوادث و نشتی آب در زمان هایی است که ساکنین ساختمان در خانه حضور ندارند. در سیستم های خانه های هوشمند که شرایط آب در خط لوله پایش می شود ، هنگام نشتی و یا کاهش فشار خط در اثر باز ماندن یکی از شیرهای آب داخل واحد ، فرمان به شیر برقی آب که در ورودی ساختمان نصب گردیده صادر شده و نسبت قطع آن تا زمان بازگشت ساکنین اقدام می نماید.

نکته قابل توجه برای استفاده از شیر برقی آب ، بویژه در ساختمانهای مسکونی استفاده از صافی قبل از شیر برقی است . با توجه به عمر نسبتا طولانی لوله های فلزی که در حال حاضر در سطح شهر های کشور موجود هستند . احتمال شناور شدن ذرات ناشی از زنگ زدگی و رسوب های داخل لوله بسیار زیاد است . چنانچه این ذرات به داخل شیر برقی آب رسوخ کنند ، می توانند باعث آسیب رساندن و یا اختلال در عملکرد دیافراگم گردند.بنا براین توصیه می گردد حتما قبل از شیر برقی آب در واحد مسکونی از شیر صافی استفاده فرمایید

شیر برقی آب در ساختمان های مسکونی

شیر برقی در آبیاری باغ و باغچه:

  باغچه های کوچک درون ویلا ها تا باغ های بزرگ برای پیاده سازی بهترین روش های آبیاری نیاز به کنترل سیستمی توزیع آب دارند و چه وسیله ای بهتر از شیر برقی می تواند این کار را انجام دهد ؟ استفاده از یک شیر برقی برای آب، شما را قادر می سازد با ارتباط آن با یک تایمر یا سیستم کنترل مرکزی به بهترین شکل ممکن فضای سبز خود را آبیاری نمایید. مثلا شما می توانید با نصب دو عدد شیر برقی در دو طرف مخزن آب و ارتباط سیستم پمپاژ و فلوتر به آنها ضمن صرفه جویی در مصرف آب بر میزان آب مصرفی مورد نیاز گیاهانتان نیز اشراف داشته باشید.

سیستم آبیاری با هر روشی که باشد قطعا شیر برقی آب یکی از تجهیزاتی است که می تواند به شما کمک کند بهترین استفاده را از منابع آبی داشه باشید . مثلا برای سیستم آبیاری قطره ای می توان از شیر برقی آب با قابلیت تنظیم میزان دبی استفاده کرد . تا در قسمت های مختلف و با توجه به نیاز گیاه آب توزیع گردد. همچنین شما می توانید از شیر برقی آب تایمر دار به صورت کوپله یا جدا نیز استفاده بفرمایید و با تعیین زمان آبیاری حتی در زمان عدم حضور خودتان آبیاری انجام شود. این تعیین زمان می تواند به صورت ماهیانه ، هفتگی روزانه و ساعتی باشد .  شیر برقی با فشارکاری و فشار حداقلی متفاوت برای شرایط مختف موجود بوده و می توان از آنها هم در سیستم آبیاری فشار قوی و هم سیستم آبیاری کم فشار استفاده نمود.

شیر برقی در آبیاری باغ و باغچه

شیر برقی آب در کارخانه ها :

کارخانه های صنعتی فارغ از اینکه چه کاری انجام می دهند . برای هر گونه فعالیت نیاز به آبرسانی به اقصی نقاط کارخانه دارند . که با توجه به شرایط دسترسی بهتر است بخشی از آنها به صورت برقی کنترل شود . قطع و وصل اتوماتیک آب مصرفی ، پرکردن مخازن و غیره از این دست می باشند.

برای تمامی نیاز های آبی کارخانه های صنعتی ، از کشت صنعت گرفته تا فولاد و نفت ، شیر های برقی آب با تنوع مناسبی موجود وقابل ارائه می باشند. شیر برقی چدنی تا سایز 4 و 6 اینچ از جمله این شیرهای برقی می باشند. اتصال این شیر برقی به صورت فلنجی بوده و قابل استفاده در خطوط انتقال کوتاه  مانند ارتباط از منبع ذخیره اصلی به سالن می باشد. هنگام استفاده از این شیر برقی باتوجه به قطع و وصل سریع توجه داشته باشید که حتما می بایست از کمربند فلزی استفاده کرد. همچنین مانند آنچه در بخش های قبل توضیح داده شد ، یکی از ضروری ترین تجهیزات قبل از شیر برقی آب استفاده از صافی می باشد . نوع شیر صافی بهتر است Y شکل باشد تا بتوان آن را در دوره های مشخص تمیز و مجددا راه اندازی کرد.یکی از نکات دیگر هنگام انتخاب شیر برقی آب برای خطوط کارخانه توجه و دقت به میزان حرارت آب می باشد. معمولا شیر برقی آب به صورت نرمال و با توجه به برند بین 80 تا 90 درجه تحمل دما دارند . در صورتیکه دمای خط شما بیشتر از این مقدار بود حتما می بایست از نوع دیگری از شیر برقی آب ( شیر برقی آب با آب بند EPDM) استفاده بفرمایید.

شیر برقی آب در کارخانه ها
ورود به سایت