پیگیری گارانتی

شیر کنترل سه راهه - هانیول - زیمنس- بلیمو

شیر دو راهه و سه راهه موتوری

انواع شیرهای کنترلی  شامل : شیرهای توپی ، برنجی و چدنی فلنجی (دوراهه و سه راهه ) همراه با موتورهای تدریجی و دو وضعیتی (ON/OFF) در گشتاورهای 5 ، 10 ، 20 تا 1500 نیوتن موجود است . این محصولات ساخت کمپانی های معتبری همچون بلیمو ( بزرگترین و برترین اکچویتورساز جهان ) ، هانیول و زیمنس می باشند .

فهرست و مشخصات کلی مدل های مختلف شیرها و موتورها در این صفحه منتشر گردیده است . چنانچه نیاز به بررسی دقیقتر محصولات دارید ، کاتالوگ فنی هر کدام از مدل ها ، برای دانلود ، در دسترس قرار گرفته است .

 شیر کنترل سه راهه بلیمو سوئیس : شیر سه راهه بلیمو با اکچویتورهای اختصاصی کمپانی بلیمو ، یکی از جذاب ترین شیرهای کنترلی می باشند. به این دلیل که شرکت بلیمو با استفاده از یک قطعه کوچک در بال ولو های دو راهه و سه راهه توانسته است ، این شیرها را به نوع کنترلی تبدیل کند . به طور معملو بال ولو گزینه خیلی مطلوبی برای کنترل سیال نیست ، ولی استفاده از این خلاقیت بلیمو باعث گردیده به یک گزینه عالی تبدیل شود .

 شیر کنترل سه راهه هانیول آمریکا : شیر سه راهه هانیول ، بی شک پر مصرف ترین شیر در حوزه تهویه مطبوع و HVAC ، بویژه در ساختمان های مسکونی و اداری می باشد. این شیر  از نوع گلوب بوده و بهترین گزینه برای کنترل سیالات می باشد. نوع سه راهه شیر کنترل هانیول دارای دو حالت : مخلوط کننده یا میکسینگ (mixing) , تقسیم کننده یا دایورتینگ (diverting) می باشد. جنس بدنه این شیر در سایزهای کوچک از برنج و در سایزهای بزرگتر از چدن ساخته شده است . عملگرهای مورد استفاده بر روی این شیر از  دو نوع قطع و وصلی و تدریجی می باشد . و قادر است به بهترین شکل ممکن سیال را کنترل نماید.   

 شیر کنترل سه راهه زیمنس آلمان : شیر  کنترل سه راهه زیمنس را می توان یکی از قدیمی ترین و  با کیفیت ترین شیرهای کنترلی نامید. این شیر محصول کشور آلمان بوده و بسیار با کیفیت می باشد. کنترلر نوع تدریجی این شیر ، در دو حالت 2 تا 10 ولت و یا 4 تا 20 میلی آمپر ، موجود می باشد. برای تعیین میزان باز شدگی هر یک از راههای سه گانه این شیر ، می توان با سیگنال مربوطه این کار را انجام داد. 

 

برای آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما درج گردیده ، با ما تماس بگیرید.

ورود به سایت