پیگیری گارانتی

نمایندگی شیر برقی پارکر - نرمال کلوز مدل 7321 - نرمال اوپن مدل7322

شیر برقی پارکر یکی از پر مصرف ترین محصولات تولیدی کمپانی بزرگ PARKER می باشد که خط تولید آن در کشور ایتالیا می باشد . شیر برقی پارکر اصل ایتالیا یکی از برترین برندهای این حوزه می باشد و تمام کسانی که در صنعت و تاسیسات دارای تجربه می باشند قطعا تایید خواهند کرد که شیر برقی پارکر بهترین انتخاب برای سیالات مختلف می باشد.

مدل های 7321 ( نرمال کلوز ) و 7322 ( نرمال اوپن ) از رایج ترین شیر برقی های تولیدی کمپانی پارکر می باشد که از نوع دیافراگمی بوده و برای سیالات مختلف نظیر آب ، هوا ، گاز ، و سیالات با ویسکوزیته کم ، بسیار مناسب است .بدنه برنجی این شیر برقی به صورت کاملا حرفه ای ریخته گری شده و از استحکام بی نظیری برخوردار است که با موارد مشابه فاصله معنا داری دارد . 

شیر برقی پارکر یک محصول بسیار با کیفیت است . بنابراین ممکن است کسانی دست به تولید مشابه زده و از خوشنامی این برند محبوب استفاده نمایند . شیر برقی پارکر اصل ایتالیا مشخصاتی دارد که که اصالت آن را تایید می کند. بار کد اقتصادی بر روی کارتن ، وزن نسبتا سنگین بدنه شیر و مهمتر از همه کد حک شده محصول بر زیر بدنه شیر گویای اصالت آن می باشد . بنابراین توصیه می گردد هنگام خرید ، به موارد ذکر شده توجه کامل داشته باشید.

کمپانی پارکر تقریبا در تمام کشورهای دنیا دارای نمایندگی های اختصاصی تحت عنوان پارکر استور می باشد. که محصولات مختلف از جمله انواع شیر برقی های تولیدی این شرکت در آنها  ارائه می گردد .  متاسفانه   به دلیل مسائل تحریمی ، این کمپانی  نمایندگی به صورت مستقیم در ایران ندارد . اما شرکت های محدودی توانسته اند با ارتباطات خود ، محصولات این برند معتبر را وارد نمایند.  مفتخریم اعلام نماییم گروه بازرگانی و مهندسی برانوش در راس این امر قرار گرفته و شیر برقی پارکر اصل را با  تضمین اصالت و سرتیفیکیت جنرال تقدیم مشتریان عزیز نماید. گروه بازرگانی و مهندسی برانوش تمامی خدمات نمایندگی ، از جلمه تامین قطعات یدکی اورجینال و گارانتی و پشتیبانی کامل پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

شیر برقی پارکر

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

parker - 7321-7322

2/2 parker - needle

3/2 parker - needle

مزیت های شیر برقی پارکر نسبت به دیگر شیرهای برقی:

فشار اولیه بسیار پایین: فشار اولیه در شیر برقی پارکر 0.1 بار می باشد ، که برای یک شیر برقی پایلوت بسیار عالی می باشد . شیر های برقی دیگر برای عملکرد به حداقل 0.5 بار فشار نیاز دارند . نیاز به فشار اولیه کم تا حدود 0.1  بار می تواند باعث کارکرد شیر حتی با فشار ثقلی یک مخزن کوچک  یک متر مکعبی باشد و این مزیت بسیار بالایی محسوب می شود.

فشار کاری بالا : شیر برقی پارکر از سایز 1/2 اینچ تا 1 اینچ می تواند تحمل 20 بار فشار را داشته باشد که در مقابل نمونه های دیگر بازاز که ماکزیمم 16 بار می باشد ، بسیار نقطه قوت بزرگی به حساب می آید . تحمل فشار بالا در کنار نیاز به فشار اولیه کم  ، یک شیر برقی بی رقیب ساخته است. 

عملکرد بی نظیر بوبین یا کویل :  بوبین های شیر برقی پارکر در تمامی ولتاژهای موجود نظیر 12 ، 24 ، 110 و 220 ولت دارای عملکرد 100درصد ED  بوده و علاوه بر اینکه در تعداد دفعات بسیار بالا می توانند قطع و وصل شوند ، بیشتر از هر شیر برقی دیگری می توانند تحت بار باقی بمانند و برای مواردی که ممکن است شیر برقی مدت زیادی باز یا بسته بماند بهترین گزینه ممکن می باشد.

جنس بدنه : قطعا مستحکم ترین بدنه در میان شیر های برقی موجود در بازار مربوط به شیر برقی پارکر می باشد . بدنه برنجی این شیر برقی با تکنولوژی منحصر به فرد پارکر ریخته گری شده و بسیار پر قدرت می باشد. 

دمای کاری : دما یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شیر برقی میباشد. در تمامی شیرهای برقی ماکزیمم دمای قابل تحمل با جنس آب بند معمولی حدود 80 درجه می باشد که این میزان در شیر برقی پارکر 90 درجه است . همچنین مینیمم دما در اغلب شیر های برقی حدود منفی 10 درجه می باشد که این میزان در شیر برقی پارکر حدود منفی 20 درجه می باشد . همین موضوع سبب می شود این شیر برقی برای گازهای خاصی که دارای دمای پایینی هستند بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیرهای برقی پارکر که بیشترین استفاده را دارند به این شرح می باشند:

شیر برقی نرمال کلوز پارکر - 7321B

شیر برقی نرمال کلوز پارکر در مواردی استفاده می شود که خط در شرایط معمولی و به صورت نرمال بسته است و با برق دار شدن به صورت باز در می آید . عملکرد این شیر برقی به صورت پایلوت بوده و با تکنولوژی به کار رفته در آن با استفاده از اختلاف فشار طرفین شیر باز و بسته می شود.

شیر برقی نرمال اوپن پارکر - 7322B

شیر برقی نرمال کلوز پارکر در مواردی استفاده می شود که خط در شرایط معمولی و به صورت نرمال بسته است و با برق دار شدن به صورت باز در می آید . عملکرد این شیر برقی به صورت پایلوت بوده و با تکنولوژی به کار رفته در آن با استفاده از اختلاف فشار طرفین شیر باز و بسته می شود.

عملکرد هر دو تیپ شیر برقی پارکر ( نرمال کلوز و نرمال اوپن ) به صورت پایلوت بوده و برای راه اندازی نیاز به فشار اولیه 0.1 بار دارند- این شیرها از سایز ½ اینچ تا سایز دو اینچ برای هر دو تیپ و سایز 3 اینچ برای تیپ نرمال کلوز موجود می باشند.

حداکثر فشار کاری تا سایز 1 اینچ 20 بار و بالاتر از 1 اینچ 10 بار می باشد.

همچنین با توجه به سیالات متنوعی که در صنعت وجود دارد . سیستم های آب بندی در سه طرح به همراه این شیر برقی ارائه گردیده است.

شیر برقی پارکر برای آب ، هوا یا گاز با دمای ماکزیمم 90درجه :

نوع آب بند NBR :  این آب بند برای استفاده موارد معمولی مانند آب تا دمای 90 درجه استفاده می شود و مقاومت مناسبی در مقابل کشش و حرارت دارد. همچنین این سیستم آب بندی دمای منفی را نیز می تواند تا -20 درجه سانتیگراد تحمل نموده و عملکرد مطلوب و کامل داشته باشد.

شیر برقی پارکر برای بخار :

نوع آب بند EPDM : برای سیالات پر حرارت مانند بخار تا 140 درجه سانتیگراد از این آب بند استفاده می شود. مقاومت این جنس در مقابل کشش خوب و در مقابل حرارت بسیار خوب است. نکته قابل توجه اینکه هنگام انتخاب شیر برقی پارکر به میزان فشار بخار حتما توجه نمایید چرا که میزان درجه حرارت ماکزیمم می بایست نسبت به ماکزیمم فشار در نظر گرفته شود . مثلا اگر دمای خط 120 درجه می باشد این میزان با فشار 6 بار به حدود 135 درجه می رسد و این شیر برقی می تواند گزینه مطلوبی باشد ولی اگر در شرایط بدون فشار 140 درجه باشد با افزایش فشار میزان حرارت بالا رفته و این شیر برقی قادر به پاسخگویی نخواهد بود.

شیر برقی پارکر برای گازوئیل و سیالات دارای ویسکوزیته:

نوع آب بند VITON : و اما برای سیالاتی که دارای ویسکوزیته و کمی خورندگی می باشد از این متریال استفاده می شود. سیالاتی مانند گازوئیل به راحتی می توانند از شیر برقی با آب بند وایتون استفاده کنند. همچنین آب وایتون شیر برقی پارکر تحمل دمای نسبتا بالایی هم دارد و برای روغن با ویسکوزیته نسبتا کم و دمای بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. نکته قابل توجه اینکه میزان ویسکوزیته با مقدار دما نسبت معمکوس دارد و هرچه میزان دما بالاتر برود ویسکوزیته پایین تر می آید. 

شیر برقی سوزنی پارکر

شیر برقی سوزنی برنجی پارکر نیز از محصولات بسیار پرمصرف در صنایع گوناگون در ایران است. رایج ترین شیرهای برقی سوزنی پارکر در دو مدل 2/2 و 3/2 است که در زیر، به معرفی این دو مدل می پردازیم و عملکرد و ویژگی های هر کدام از آن ها را به تفصیل مورد بررسی قرار می دهیم و به مقایسه آنها با سایر برندهای موجود در بازار، می پردازیم.

شیر برقی سوزنی پارکر 2/2 : شیر برقی سوزنی پارکر 2/2 در دو سایز 1/8 و 1/4 اینچ موجود بوده و با توجه به اوریفیس مناسب برای سیالات آب ، هوا ، بخار ، گاز و سیالات با ویسکوزیته کم مناسب می باشد. با توجه به عملکرد دایرکت فشار مینیمم این شیر 0 و فشار ماکزیمم آن با برق 220 ولت 10 بار و با برق 24 ولت و کمتر حدود 6 بار می باشد.جنس بدنه شیر برقی سوزنی پارکر از برنج و جنس آب بند آن از وایتون می باشد و همین باعث می شود تحمل خوبی در برابر حرارت داشته باشد .

شیر برقی سوزنی پارکر 3/2 : شیر برقی سوزنی پارکر 3/2 در دو سایز 1/8 و 1/4 اینچ موجود بوده و دارای یک ورودی و دو خروجی می باشد . یکی از خروجی ها در مسیر شفت یا اسپول شیر برقی قرار دارد . معمولا این دسته از شیرها برای هوا  مانند کمپرسور استفاده می شود . شیر برقی سوزنی 3/2 نیز مانند نوع 2/2  دایرکت بوده و برای عملکرد نیاز به فشار اولیه ندارد . همچنین فشار ماکزیمم آن با برق 220 ولت 10 بار و با برق 24 ولت و کمتر حدود 6 بار می باشد.جنس بدنه شیر برقی سوزنی پارکر از برنج و جنس آب بند آن از وایتون می باشد و قابلیت خوبی برای تحمل در مقابل دما دارد.

بوبین یا کویل ضد انفجار پارکر

بوبین اختصاصی ساخت کمپانی پارکر ، مخصوص استفاده بر روی شیر برقی پارکر در ولتاژهای 24 و 220 ولت تولید گردیده و بر حسب نیاز موجود گردیده اند. این بوبین ها دارای شفت 14 میلیمتر بوده و دارای 5 متر سیم پیوسته می باشد. درجه رون بندی محیط های ضد انفجار این بوبین ، زون 2 بوده و برای محیط ها با این زون بندی کاملا مناسب می باشد.

ورود به سایت