پیگیری گارانتی

شیر برقی پارکر یکی از پر مصرف ترین محصولات تولیدی کمپانی بزرگ PARKER می باشد که خط تولید آن در کشور ایتالیا می باشد . شیر برقی پارکر اصل ایتالیا یکی از برترین برندهای این حوزه می باشد و تمام کسانی که در صنعت و تاسیسات دارای تجربه می باشند قطعا تایید خواهند کرد که شیر برقی پارکر بهترین انتخاب برای سیالات مختلف می باشد.

بدنه برنجی این شیر برقی به صورت کاملا حرفه ای ریخته گری شده و از استحکام بی نظیری برخوردار است که با موارد مشابه فاصله معنا داری دارد . همچنین بوبین شیر برقی پارکر قابلیت بسیار زیادی در تعداد دفعات مکرر باز و بسته شدن شیر برقی داشته و در بین موارد مشابه دارای بهترین عملکرد می باشد.

شیر برقی پارکر یک محصول بسیار با کیفیت است . بنابراین ممکن است کسانی دست به تولید مشابه زده و از خوشنامی این برند محبوب استفاده نمایند . شیر برقی پارکر اصل ایتالیا مشخصاتی دارد که که اصالت آن را تایید می کند. بار کد اقتصادی بر روی کارتن ، وزن نسبتا سنگین بدنه شیر و مهمتر از همه کد حک شده محصول بر زیر بدنه شیر گویای اصالت آن می باشد . بنابراین توصیه می گردد هنگام خرید ، به موارد ذکر شده توجه کامل داشته باشید.

کمپانی پارکر تقریبا در تمام کشورهای دنیا دارای نمایندگی های اختصاصی تحت عنوان پارکر استور می باشد. که محصولات مختلف از جمله انواع شیر برقی های تولیدی این شرکت در آنها  ارائه می گردد .  متاسفانه   به دلیل مسائل تحریمی ، این کمپانی  نمایندگی به صورت مستقیم در ایران ندارد . اما شرکت های محدودی توانسته اند با ارتباطات خود ، محصولات این برند معتبر را وارد نمایند.  مفتخریم اعلام نماییم گروه بازرگانی و مهندسی برانوش در راس این امر قرار گرفته و شیر برقی پارکر اصل را با  تضمین اصالت و سرتیفیکیت جنرال تقدیم مشتریان عزیز نماید. گروه بازرگانی و مهندسی برانوش تمامی خدمات نمایندگی ، از جلمه تامین قطعات یدکی اورجینال و گارانتی و پشتیبانی کامل پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

شیر برقی پارکر

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

Parker

Parker

Parker

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

شیرهای برقی پارکر که بیشترین استفاده را دارند به این شرح می باشند:

شیر برقی نرمال کلوز پارکر – ۷۳۲۱B

 

شیر برقی نرمال کلوز پارکر در مواردی استفاده می شود که خط در شرایط معمولی و به صورت نرمال بسته است و با برق دار شدن به صورت باز در می آید . عملکرد این شیر برقی به صورت پایلوت بوده و با تکنولوژی به کار رفته در آن با استفاده از اختلاف فشار طرفین شیر باز و بسته می شود.

شیر برقی نرمال اوپن پارکر – ۷۳۲۲B

 

شیر برقی نرمال کلوز پارکر در مواردی استفاده می شود که خط در شرایط معمولی و به صورت نرمال بسته است و با برق دار شدن به صورت باز در می آید . عملکرد این شیر برقی به صورت پایلوت بوده و با تکنولوژی به کار رفته در آن با استفاده از اختلاف فشار طرفین شیر باز و بسته می شود.

عملکرد هر دو تیپ شیر برقی پارکر ( نرمال کلوز و نرمال اوپن ) به صورت پایلوت بوده و برای راه اندازی نیاز به فشار اولیه ۰٫۱ بار دارند- این شیرها از سایز ½ اینچ تا سایز دو اینچ برای هر دو تیپ و سایز ۳ اینچ برای تیپ نرمال کلوز موجود می باشند.

حداکثر فشار کاری تا سایز ۱ اینچ ۲۰ بار و بالاتر از ۱ اینچ ۱۰ بار می باشد.

همچنین با توجه به سیالات متنوعی که در صنعت وجود دارد . سیستم های آب بندی در سه طرح به همراه این شیر برقی ارائه گردیده است.

NBR :  این آب بند برای استفاده موارد معمولی مانند آب تا دمای ۹۰ درجه استفاده می شود و مقاومت مناسبی در مقابل کشش و حرارت دارد.

EPDM : برای سیالات پر حرارت مانند بخار تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد از این آب بند استفاده می شود. مقاومت این جنس در مقابل کشش خوب و در مقابل حرارت بسیار خوب است.

VITON : و اما برای سیالاتی که دارای ویسکوزیته و کمی خورندگی می باشد از این متریال استفاده می شود. سیالاتی مانند گازوئیل به راحتی می توانند از شیر برقی با آب بند وایتون استفاده کنند.

شیر برقی سوزنی پارکر

شیر برقی سوزنی برنجی پارکر نیز از محصولات بسیار پرمصرف در صنایع گوناگون در ایران است. رایج ترین شیرهای برقی سوزنی پارکر در دو مدل ۲/۲ و ۳/۲ است که در زیر، به معرفی این دو مدل می پردازیم و عملکرد و ویژگی های هر کدام از آن ها را به تفصیل مورد بررسی قرار می دهیم و به مقایسه آنها با سایر برندهای موجود در بازار، می پردازیم.

ورود به سایت
Call Now Button