پیگیری گارانتی

دفتر مرکزی: امور بازرگانی و اداری گروه برانوش

امور بازرگانی و اداری که در دفتر مرکزی گروه برانوش انجام می شود، عبارتند از:

۱-تامین کالاهای مورد نیاز:

تامین کلیه تجهیزات کنترل سیالات جهت استفاده در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، فولاد ، معادن ، خطوط انتقال آب ، سد و نیروگاه ، ایستگاههای پمپاژ ، تصفیه خانه و فاضلاب های صنعتی ، مصارف عمومی همچون کشاورزی و باغبانی و مصارف ساختمانی

گروه برانوش با در نظر گرفتن ظرفیت های بازار و ارتباط با تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات کنترل سیالات ، توانسته است پاسخگویی مناسب و رضایت بخشی در خصوص تامین و ارائه این دسته از تجهیزات صنعتی داشته باشد. کالاهایی نظیر شیر های برقی ، شیرهای کنترلی برقی و پنوماتیک از جمله مهمترین کالاهای مورد نیاز جامعه صنعت کشور می باشد از این دست می باشند.

۲-تحقیق و توسعه:

بررسی نیازهای حوزه صنعت با توجه به شرایط بومی صنایع کشور در خصوص کنترل سیالات ، همراستا با تکنولوژی روز دنیا جهت به روز رسانی تجهیزات مورد استفاده در بخش صنعت ، شناخت ، معرفی و آموزش نحوه استفاده ،  راه اندازی ، بهر ه برداری و نگهداری

رشد روز افزون تکنولوژی در حوزه های مختلف ، ایجاب می کند همواره تجهیزات مدرن و به روز رصد گردیده و نحوه استفاده و قابلیت های تطبیق آن با مصارف صنعتی داخلی بررسی گردد. واحد تحقیق و توسعه گروه برانوش با در نظر گرفتن این نیاز مهم ارتباط موثری با بخش های تولیدی داخلی ، شرکت های دانش بنیان و کمپانی های خارجی ایجاد نموده و  به صورت مستمر تجارب خود را در اختیار مدیران گروه برانوش و مشتریان آن قرار می دهد.

۳-مارکتینگ :

تحقیق و بررسی شرایط پروژ های صنعتی و ساختمانی ، مراحل انجام و نیاز های احتمالی در کنار ایجاد شبکه های کاربردی فروش ، شناخت ظرفیت های بازار و معرفی آن مصرف کنندگان ، ظرفیت سازی در صنایع به منظور استفاده بهینه از تجهیزات موجود و جدید از جمله فعالیت های بخش مارکتینگ گروه برانوش می باشد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد کالاها در بازار ، یکی از کارهای بسیار سخت انتخاب کالایی است که در کنار کیفیت مناسب دارای قیمت خوب و پشتبانی کامل نیز باشد. ایجاد شبکه فروش بر اساس نیازهای بومی کشور می تواند اطمینان را در مصرف کننده و انگیزه را در تامین کننده تقویت نماید. تلاش بخش مارکتینگ گروه برانوش این است که بتواند تمامی این ظرفیت ها راشناخته و بهترین خدمات را ارائه نماید.

۴-تولید محتوا :

تولید و ارائه انواع محتواهای فنی ، آموزشی و تجاری در جهت آشنایی هر چه بیشتر اهالی صنعت و ساختمان ، با کالاهایی که در گروه برانوش ارائه می گردد. به همراه راهنمایی موثر در نحوه انتخاب و خرید کالا ، بهر برداری ، تعمیر و نگهداری تجهیزات

به منظور بهره گیری هر چه بهتر از محتواها ، تلاش گردیده از تمامی قالب ها و ظرفیت ها از جمله : مقالات ، ویدئوها ، فایل های صوتی ، تصاویر از وضعیت جنرال و جزئیات تجهیزات استفاده گردد. محتواهای مورد اشاره به صورت زنجیره ای و پیوسته تولید گردیده و می تواند به عنوان راهنمای همیشگی در کنار فعالین صنعت باشد.

۵-مدیریت در ارتباط با مشتری :

ارتباط موثر با مشتری از اولین تماس مهمترین وظیفه این بخش می باشد . این ارتباط شامل پاسخ دقیق و فنی به نیاز ، ارائه راه حل ها بر اساس تجهیزات به روز بازار که ممکن است مشتری با آنها آشنایی نداشته باشد. و پاسخگویی همیشگی و گارانتی محصولات  بعد از خرید می باشد.

 باور ما این است که مشتری از لحظه ارتباط با کارشناسان می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد . مدیریت کارشناسان گروه برانوش در شناسایی نیاز ، راهنمایی های دقیق فنی و ارائه پیشنهادات مالی با توجه به تنوع محصولات از جمله خدمات واحد ارتباط با مشتریان می باشد. کارشناسان ما فراگرفته اند تمامی اطلاعات را جهت انتخاب بهتر به مشتریان گرامی ارائه دهند و به انتخاب نهایی آنها احترام بگذارند.

۶-برگزاری جلسات فنی :

تشکیل جلسات فنی و کارشناسی در خصوص بررسی و انتخاب کالاهای خاص صنعتی ،مقایسه آنها با کالاهای مشابه ،  ارائه راهکارها و رفع موانع احتمالی از خدمات گروه بازرگانی و مهندسی برانوش می باشد.

با توجه به پیچیدگی های برخی از اقلام  تجهیزات کنترل سیالات ، و تشریح شرایط محل مورد استفاده تجیهزات خاص صنعتی ، ممکن است مشتریان بخواهند به همراه کارشناسان خود بررسی بیشتری در خصوص تجهیزات مورد نیاز داشته باشند . به همین منظور شرایط انجام چنین جلساتی کاملا فراهم گردیده و آمادگی کامل برای بررسی موارد وجود دارد

۷-عقد قرارداد های تجاری :

آمادگی کامل برای عقد قرار دادهای تجاری در شرایطی که حدود اقلام پروژه گسترده بوده و مستمر باشد. قرار داد های تجاری می تواند شامل تامین تجهیزات داخلی و یا واردات بخش خارجی باشد.

خرید هایی که به صورت کامل برای یک پروژه انجام می پذیرد از حالت خرید و فروش معمولی خارج شده و نیاز به شرایط حقوقی خاصی دارد .  مدت زمان ساخت ، واردات و تحویل کالاها و موارد مشابه نیاز به عقد قراردادهای حقوقی دارد که بخش حقوقی و قراردادهای گروه برانوش عهده دار این وظیفه می باشد.

۸-مدیریت برانوش:

مدیریت ، بررسی و نظارت بر عملکردگروه های داخلی شامل فروش ، تولید محتوا ، تحقیق و توسعه   ، ارائه سیاست های کاری و فروش ،  مدیریت سیستم گارانتی و خدمات پس از فروش توسط مجموعه صنعت بان ، پیگیری امور مربوط به فروشگاهها و پاسخگویی و رفع شبهات مشتریان گرامی در خصوص هریک از بخش های گروه برانوش

مدیریت گروه برانوش با بهره گیری از نظرات مشاوران و همکاران تمامی واحدها ، همواره تلاش می نماید با هموار نمودن مسیر ، نسبت به رفع مشکلات و موانع احتمالی اقدام نموده و همواره  بکوشد رضایت همکاران و مشتریان گرامی را به صورت توامان ایجاد نماید.

 

ورود به سایت
Call Now Button