پیگیری گارانتی

برندهای تحت پوشش

تمامی برندهای ذکر شده در زیر در صورت خرید از گروه بازرگانی و مهندسی برانوش دارای گارانتی اختصاصی این گروه بوده و تمامی امور مربوط به پشتیبانی ، خدمات پس ازفروش مانند سرویس و تعمیر ، در گروه برانوش انجام می پذیرد .

شیر برقی پارکر

شیر برقی پارکر یکی از با کیفیت ترین شیرهای برقی در جهان می باشد که مدل های ۷۳۲۱ و ۷۳۲۲ آن در کشور ما بسیار شناخته شده و دارای کاربرد می باشد . این مدل ها برای سیالاتی همچون آب ، هوا ، بخار و گازوئیل و سیالات با ویسکوزیته کم مورد استفاده قرار می گیرند . این برند معبتر در حال حاضر مانند بسیاری از برندهای اروپایی دیگر نمایندگی رسمی در ایران ندارد. اما گروه بازرگانی و مهندسی برانوش کلیه خدمات در حد نمایندگی شامل : تعمیر ، سرویس و تعویض قطعات را پس از فروش به طور کامل به عهده می گیرد.

محصولات این کمپانی دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش نزد گروه بازرگانی و مهندسی برانوش می باشد

AUMA  آلمان و AUMUTO چین

محصولات ارائه شده در این بخش شامل دو بخش عمده می باشد : بخش اول مربوط به اکچویتورهای برقی آئوما AUMA آلمان می باشد که برندی شناخته شده است . و این مجموعه قبل از تحریم ها دارای نمایندگی از این کمپانی معتبر بوده و در حال حاضر دارای موجودی کامل از انواع مدل های این برند می باشد.

بخش دوم مربوط به اکچویتورهای برقی و پنوماتیک آئوموتو می باشد که این مجموعه دارای نمایندگی انحصاری آن از کشور چین می باشد . این محصولات دارای CE اروپا بوده و شامل یک سال گارانتی اختصاصی و ۵ سال خدمات پس از فروش گروه برانوش می باشد

محصولات ODE و ACL ایتالیا

یکی دیگر از برندهای تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش گروه برانوش ، برندهای ایتالیایی ایتالیایی ode و ACL می باشد . این دو برند که ارتباط تولیدی هم با یکدیگر دارند . دارای محصولات متنوعی در حوزه شیرهای برقی سلونوئیدی می باشند . شیرهای فشار قوی و استیل از جمله موارد بسیار کاربردی این مجموعه می باشد.

محصولات این کمپانی دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش اختصاصی گروه برانوش می باشد.

کنترل ولو و تجهیزات پنوماتیک برند سامسونSAMSON

کمپانی سامسون یکی از شناخته شده ترین شرکت های جهان در زمینه تولید کنترل ولو های الکتریکی و پنوماتیک در کشور آلمان  می باشد. که صنایع بسیاری در ایران از این محصولات استفاده می نمایند . تیپ های مختلف کنترل ولو پنوماتیک از جمله مدل های ۳۲۴۱ و ۳۲۵۱ که از پر مصرف ترین تیپ های این ولوها می باشد به همراه  پوزینشر الکتروپنوماتیک سامسون  که برای کنترل دقیق شیرها مورد استفاده قرار می گیرند به طور کامل در پوشش گارانتی گروه برانوش قرار دارند و این گروه ضمن فروش این محصولات مطابق نیاز مشتریان گارانتی ، تعمیر و پشتیبانی آن را نیز به عهده دارد .

مدت و شرایط گارانتی ای محصولات با توجه به نوع محصول متفاوت می باشد که ضمن فروش در فاکتور و برگه گارانتی به آن اشاره می گردد.

محصولات کمپانی ترکTORK

کمپانی ترک طیف وسیعی از سلونوئید ولوها را با کیفیت مطلوب تولید می کند . این شیرهای برقی دارای تنوع زیادی بوده و بسیاری از نیازها در این حوزه را پاسخ می دهد . انواع شیرهای برقی نرمال کلوز و اوپن برای آب ، هوا و گاز ، شیر برقی بگ فیلتر برای سیستم های غبارگیر ، شیرهای برقی با فشار های بالا نظیر ۴۰ ، ۷۰ و ۱۰۰ بار ، اکچویتور های برقی و پنوماتیک ، شیر برقی خلا ، شیر برقی نرمال اوپن کمپرسورها تا ۷۰ بار فشار و بسیاری محصولات متنوع دیگر در این مجموعه عرضه و توسط گروه برانوش پشتیبانی و گارانتی می گردد.

کلیه محصولات این شرکت دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش اختصاصی گروه برانوش می باشد.

ورود به سایت
Call Now Button