پیگیری گارانتی

شیر برقی بگ فیلتر آسکو ASCO

به مرکز تخصصی پخش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

شیر برقی بک فیلتر

شیر برقی بک فیلتر آسکو یا پالس قدرت ، شیرهای دوراهه ۹۰ درجه ای هستند که به منظور زدودن گرد و غبار جمع شده در کیسه های دستگاه بگ فیلتر طراحی و ساخته شده اند . دستگاه بگ فیلتر  غالبا در صنایعی که دارای غبار فراوان می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های سیمان ، سرامیک ، موزائیک و  غیره ، مواردی از این دست ، از استفاده کنندگان دستگاه بک فیلتر می باشند .شیر برقی آسکو از برندهای خوشنام در  بازار می باشد که مورد توجه صنایع قرار گرفته شده است . 

شیر برقی بک فیلتر آسکو فرانسه :  شیر برقی بگ فیلترآسکو اصالتا” ساخت کمپانی ASCO در کشور فرانسه می باشد . این شیر برقی در سایزهای ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ ، ۱/۲ ۱ اینچ و ۲ اینچ با ولتاژهای ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت تولید و ارائه گردیده است . این محصول با تنوع مناسب ، در گروه بازرگانی و مهندسی برانوش موجود و قابل ارائه میباشد.

شیر برقی بک فیلتر طرح آسکو:  شیر برقی بگ فیلتر با طرح آسکو نیز یکی از محصولاتی است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول مورد توجه اهالی صنعت قرار گرفته است . این شیر برقی در چین تولید شده و مشخصات آن به نوع فرانسوی شبیه است . هنگام خرید شیر برقی طرح آسکو به جنس بدنه و کیفیت آن توجه و دقت بفرمایید. چرا که این محصول با کیفیت های مختلف در بازار ارائه شده و برخی از آنها به دلیل رقابت در قیمت، کیفیت خود را کاهش داده اند.

شیر برقی بک فیلتر آسکو در هر دو موارد چه طرح اصلی ساخت فرانسه و چه طرح آسکو ساخت چین که در گروه برانوش ارائه می شوند دارای ضمانت اصالت و عملکرد بوده و با گارانتی یکساله تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

 

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

شیر برقی بک فیلتر

tork

asco-chaina

asco

شیر برقی بک فیلتر آسکو چگونه کار می کند :  دستگاه بگ فیلتر از یک محفظه عبور هوا تشکلیل شده که از یک سر مکنده و از سر دیگر دمنده بر روی آن نصب گردیده است . هوای غبار آلود از یک سمت وارد محفظه شده و در بین راه با کیسه هایی که در مسیر قرار گرفته اند برخورد می کنند . این کیسه ها غبار ها را در خود جمع کرده و هوای تسویه شده از غبار از سمت دیگر وارد سالن می شود . وقتی به تدریج غبارها در کیسه ها زیاد شده شیرهای برقی بگ فیلتر که در مقابل هر کیسه قرار گرفته ، با شدت هوای فشرده را به کیسه ها می زند و باعث تکانده شدن آن در محفظه ای که در زیر آن قرار گرفته می شود . 

ورود به سایت
Call Now Button