پیگیری گارانتی

صنعت بان ( کارگاه صنعتی گروه برانوش )

پشتیبانی ؛ خدمات صنعتی و گارانتی محصولات

مجموعه صنعت بان با در اختیار داشتن کارگاه و تجهیزات  به روز در کنار مهندسین و تکنسین های فنی و ماهر مسولیت خدمات فنی نظیر کوپل ، کالیبره ، ماشینکاری ، تست و راه اندازی  ،گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات گروه برانوش را به عهده دارد . وظایف و مشخصات بخش های مختلف مجموعه صنعت بان به شرح زیر معرفی میگردد :

بخش گارانتی :

تمامی محصولاتی که توسط گروه برانوش گارانتی میگردد به صورت سیستماتیک وارد بخش گارانتی مجموعه صنعت بان می گردد. این گارانتی شامل تعویض قطعات ، سرویس و تعمیر تخصصی می باشد . تمامی کالاهای مشمول گارانتی دارای کد اختصاصی می باشد که هنگام فروش در فاکتور ذکر می گردد. با وارد کردن این کد در بخش پیگیری گارانتی می توانید نسبت به ثبت گارانتی خود در سایت اطمینان حاصل نموده و وضعیت آن را مشاهده بفرمایید.

بخش کوپل و کالیبره :

این بخش مخصوص کوپل ، راه اندازی و کالیبره کردن تجیهزاتی نظیر شیر و اکچویتور برقی و پنوماتیک می باشد. این بخش مجهز به تجهیزات جوشکاری ، ماشینکاری و  سوراخکاری می باشد و قابلیت کوپل نمودن همه نوع شیر با اکچویتورهای مختلف را دارد.

در صورت خرید همه تجهیزات مانند شیر و اکچویتور متعلقات ، اجزا وارد کارگاه صنعت بان شده و پس از کوپل و کالیبره و تست به بخش بسته بندی و ارسال ارجاع می گردد. در صورتیکه شیر را داشته باشید پس از خرید اکچویتور با هماهنگی کارشناس مربوطه شیر به محل کارگاه صنعت بان وارد شده و پس از نصب و کوپل و کالیبره جهت بسته بندی و ارسال به بخش مراسلات ارجاع می گردد.

بخش تست و آزمایش :

این بخش شامل تجهیزات مکانیکی ، الکتریکال و پنوماتیک بوده و برای تست تمامی حالت های عملکرد تجهیزات آمادگی دارد . البته این آزمایشات مربوط به عملکرد هایی نظیر کارکرد بدون نشتی ، تست سیستم الکتریکی و ارتباط آنها به هم می باشد. در صورتیکه نیاز به آزمایشاتی نظیر تست با سیالاتی نظیر بخار و روغ داغ در فشار های بالا و یا آزمایش متریال مد نظر باشد از طریق آزمایشگاههای معتبر انجام و به مشتریان گرامی اعلام می گردد.

بخش تعمیرات :

در این بخش تعمیر کلیه تجهیزات کنترلی سیالات بویژه محصولات ارائه شده در گروه مهندسی و بازرگانی برانوش انجام می پذیرد. تعویض قطعات مکانیکی و الکتریکی ، ساخت قطعات و ماشینکاری در این بخش به طور کامل انجام می شود. محصولات دارای گارانتی که در دوره گارانتی باشند مطابق مفاد گارانتی می توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده بفرمایند. پس از اتمام دوران گارانتی نیز می توانید با استفاده از خدمات پس از فروش نسبت به ارسال تجهیزات معیوب خود اقدام نموده و از تعمیر کامل و مطلوب آن اطمینان حاصل فرمایید.

ورود به سایت
Call Now Button