پیگیری گارانتی

مجموعه های فروشگاهی با عرضه متنوع محصولات ارائه شده در سایت گروه برانوش به این شرح می باشد:

فروشگاه محصولات convalve هلند:

این فروشگاه در خیابان طالقانی قرار دارد و کلیه اکچویتورهای برقی و پنوماتیک ، شیر زاویه ای پنوماتیک ، شیرهای پروانه ای ویفری و بال ولو ، شیر های مینی موتورایز  برند کان ولو در این فروشگاه موجود می باشد.

برند کان ولو از برندهای خوشنام اروپایی و محصول کشور هلند می باشد . تمامی محصولات این برند دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش  اختصاصی گروه برانوش می باشد.

فروشگاه محصولات EMC چین :

این فروشگاه نیز در کنار فروشگاه کان ولو در خیابان طالقانی حضور داشته و تمامی شیرهای برقی در سایزها و متریال های مختلف با برند EMC در این فروشگاه موجود می باشد.

برند EMC از برندهای درجه یک کشور چین می باشد که در بیش از ۱۲۰ کشور جهان محصولات خود را ارائه می دهد . محصولات این کمپانی دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش اختصاصی گروه برانوش می باشد.

فروشگاه شیر برقی جیواکس

این فروشگاه در مرکز تخصصی فروش شیرهای برقی یعنی لاله زار قرار دارد و انوع شیرهای برقی برنجی با برند جیواکس در سایزهای مختلف و برای مصارف آب ، بخار و گازوئیل در این فروشگاه موجود می باشد. برند جیواکس در کمپانی با همین نام در کشور ترکیه تولید می شود . بوبین های استفاده شده در این شیر برقی محصول کمپانی آمیسکو کشور ایتالیا می باشد.

تمامی محصولات با برند جیواکس دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش اختصاصی گروه برانوش می باشد.

فروشگاه نوجیکس:

این فروشگاه نیز در قلب تجهیزات کنترل سیالات در لاله زار جنوبی  قرار دارد و کلیه اکچویتورهای برقی و پنوماتیک ، شیر زاویه ای پنوماتیک ، شیرهای پروانه ای ویفری و بال ولو ، شیر های مینی موتورایز  برند نوجیکس در این فروشگاه موجود می باشد.

برند نوجیکس از برندهای خوشنام چینی در ایران می باشد و بین صنعتگران برند شناخته شده ای است  . تمامی محصولات این برند دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش  اختصاصی گروه برانوش می باشد.

ما تمامی سعی خود را نموده ایم که کلیه اطلاعات از جمله مشخصات فنی ، دیتاشیت ها ، فیلم و عکس و  مشاوره های تلفنی را خدمت مشتریان گرامی برای سهولت در انتخاب و خرید ارائه نماییم . اما چنانچه هر یک از مشتریان گرامی تمایل داشته باشند می توانند با هماهنگی قبلی از هر یک از فروشگاههای ذکر شده در بالا بازدید نموده و کالای مورد نظر خود را  انتخاب بفرمایند.

ورود به سایت
Call Now Button