پیگیری گارانتی

شیر برقی جیواکس GEVAX ترکیه با بوبین AMISCO ایتالیا

به مرکز تخصصی فروش انواع شیرهای برقی و تجهیزات مربوطه خوش آمدید.

انواع شیرهای برقی سلونو ئیدی جیواکس شامل : شیرهای دیافراگمی ، سوزنی و پیستونی برای مصرف در سیستم های خطوط آب ، هوا ، هوای فشرده ، بخار ، گاز ، مایعات روغنی با ویسکوزیته کم ، نفت و گازوئیل ، موجود می باشد .کمپانی جیواکس GEVAX ترکیه به عنوان یک برند معتبر بین المللی در زمینه تولید و عرضه شیرهای سلونوئیدی فعالیت دارد .محصولات این کمپانی صاحب نام در سطح جهانی از جمله ایران ، عرضه گردیده است . یکی از نقاط قوت محصولات جیواکس علاوه بر کیفیت بسیار بالای بدنه و قطعات تشکیل دهنده شیرها ، بوبین یا همان محرک الکتریکی شیرها می باشد . بوبین شیرهای برقی جیواکس ساخت آمیسکو Amisco ایتالیا می باشد که از کیفیت کم نظیری برخوردار است . عناوین و مشخصات اجمالی شیرهای برقی جیواکس در این صفحه معرفی گردیده است .

برای آشنایی و بررسی دقیق مشخصات فنی هریک از محصولات ، فایل پی دی اف دیتاشیت آنها ، در صفحه مربوطه ،برای دانلود در دسترس قرار گرفته است .

شیر برقی جیواکس ترکیه

گارانتی معتبر با کد رهگیری

صدور برگه گارانتی با شماره سریال محصول

ضمانت اصل بودن محصول

سرتیفیکیت معتبر از کمپانی سازنده

پشتیبانی فنی و مهندسی

مشاوره فنی، تعمیرات و تعویض قطعات

Gevax

Gevax

GEVAX

Amisco

GEVAX

GEVAX

GEVAX

GEVAX

برای مشاهده نمونه هایی از موجودی انبار ، میتوانید از نمایشگاه محصولات ما دیدن فرمایید .برای دیدن تصاویر بیشتر، لطفا ورق بزنید و یا با کلیک بر روی دکمه مربوطه ، وارد گالری شوید.

نمایشگاه محصولات

انوع محصولات قابل عرضه جیواکس - مشخصات - موارد استفاده

شیر برقی دیافراگمی پایلوت جیواکس شامل :

شیر برقی نرمال کلوز جیواکس : این شیر برقی در سایزهای ۱/۲ – ۳/۸-۳/۴-۱- ۱/۴ ۱ – ۱/۲ ۱ – ۲ اینچ با عملکرد پایلوت موجود می باشد. حداقل  فشار مورد  نیاز این  تیپ از شیرهای جیواکس ۰٫۵ بار بوده و برای عملکرد حتما نیاز به این مقدار فشار دارد. حداکثر فشار قابل  تحمل این شیر برقی ۱۶ بار تا سایز ۱ اینچ و ۱۰ بار برای سایزهای بزرگتر از ۱ اینچ می باشد . شیر برقی نرمال کلوز جیواکس بر روی خطوطی بسته می شود که معمولا بسته هستند و با تحریک بوبین یا کویل باز می شوند. بوبین های شیر برقی جیواکس محصول کمپانی آمیسکو از ایتالیا بوده و در ولتاژهای ۱۲-۲۴ -۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تولید و عرضه گردیده است . همچنین در صورتی که بخواهید در موقعیت هایی که در زون بندی های انفجاری قرار دارد ، آن را نصب کنید می توانید از بوبین ضد انفجار این کمپانی نیز  استفاده بفرمایید. بوبین  شیر برقی  جیواکس  قابلیت عملکرد  در مدت زمان  نسبتا طولانی  را نیز دارد  و  در این خصوص یکی از پر تحمل ترین شیرهای برقی موجود می باشد.

شیر برقی نرمال اوپن جیواکس : این شیر برقی در سایزهای ۱/۲ – ۳/۸-۳/۴-۱- ۱/۴ ۱ – ۱/۲ ۱ – ۲ اینچ  با عملکرد پایلوت  موجود می باشد. حداقل  فشار  مورد  نیاز این  تیپ از شیرهای جیواکس ۰٫۵ بار بوده و برای عملکرد حتما نیاز به این مقدار فشار دارد. حداکثر فشار قابل  تحمل این شیر برقی ۱۶ بار تا سایز ۱ اینچ و ۱۰ بار برای سایزهای بزرگتر از ۱ اینچ می باشد . شیر برقی نرمال اوپن جیواکس بر روی خطوطی بسته می شود که معمولا باز هستند و با تحریک بوبین یا کویل بسته می شوند. شیر برقی نرمال اوپن جیواکس یکی از گزینه های مطلوب برای سیستم های هوشمند سازی ساختمان می باشد. چرا که در ساختمان ها معمولا مسیر آب باز است و در مواقع اضطراری و در نبودن ساکنین این شیر برقی می تواند آب را  قطع کرده و از بروز حوادث جلوگیری نماید.

شیر برقی دیافراگمی دایرکت جیواکس شامل :

شیر برقی دیافراگمی صفر باری جیواکس : این شیر برقی در سایزهای ۱/۲ -۳/۴-۱-اینچ  موجود می باشد. این شیر برقی برای عملکرد نیاز به هیچ فشار اولیه ای ندارد و برای استفاده در شرایطی که فشار صفر است بسیار ایده آل می باشد . مثلا در صورتی که شما یک منبع آب داشته باشید و این منبع داری فشار ثقلی نزدیک به صفر باشد . می توانید با نصب شیر برقی جیواکس صفر باری نسبت به کنترل آن با باز و بسته کردن شیر اقدام نمایید. حدا اکثر فشار کاری این شیر برقی ۱۰ بار می باشد. 

شیر برقی دیافراگمی صد باری جیواکس : این شیر برقی در سایزهای ۱/۲اینچ  موجود می باشد. این شیر برقی قادر است در برابر فشار تا ۱۰۰ بار مقاومت نموده و عملکرد داشته باشد . این میزان از فشار معمولا با سیال هوا یا باد مورد استفاده قرار می گیرد. اما چنانچه نیاز داشته باشید می تواند برای سیال آب هم به کار گرفته شود. حداقل فشار مورد نیاز این شیر برقی ۲ بار می باشد .یک از نکات مهم هنگام انتخاب این شیر برقی ولتاژ و تاثیر آن بر عملکرد این شیر برقی است . فشار ۱۰۰ بار برای این شیر برقی با فرض استفاده از بوبین با ولتاژ ۲۲۰ در نظر گرفته شده است . چنانچه شما بخواهید از بوبین با ولتاژهای پایین تر نظیر ۲۴ ولت استفاده کنید . می توانید از عملکرد شیر تا حدود ۷۰ بار استفاده کنید.   
ورود به سایت
Call Now Button