پیگیری گارانتی

شیر برقی سایز سه هشتم 3/8 اینچ

شیر برقی جیواکس ترکیه

شیر برقی سایز سه هشتم اینچ مناسب برای سیالات : آب ، هوا ، روغن سبک ، گاز غیر قابل اشتعال

شیر برنجی برقی با بوبین سلونوئیدی و مکانیزم آب بند دیافراگمی ساخت کمپانی جیواکس ترکیه ، گزینه ای بسیار مناسب برای کنترل سیال آب می باشد که در مقایسه با برندهای اروپایی و چینی، هم از کیفیت بالایی برخوردار است هم بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد . محصولات جیواکس دارای استاندارد های بین المللی بوده و فاصله چندانی به لحاظ کیفیت با محصولات مشابه اروپایی ندارد  . محصولات اروپایی از قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات جیواکس برخوردارند که این موضوع فقط مربوط به کیفیت آنها نیست . بلکه گران بودن هزینه تولید و حمل و نقل ، قیمت تمام شده آنها را بسیار افزایش میدهد . در این صفحه مشخصات کلی محصول درج گردیده است . برای کسب اطلاعات کامل ، کاتالوگ محصول را دانلود نمایید .

شیر برقی برنجی دیافراگمی جیواکس ترکیه

سایز 3/8 اینچ

شیر برقی با آب بند دیافراگم NBR غالبا برای کنترل جریان آب به کار می روند .

شیر برقی با آب بند دیافراگم EPDM غالبا برای کنترل بخار مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر برقی با آب بند دیافراگم وایتون معمولا برای سیالات با ویسکوزیته کم مانند گازوئیل استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که شیر های دیافراگمی برای عمل کردن در حالت نرمال بسته بودن شیر، به حداقل نیم بار فشار نیاز دارند. پس اگر در سیستم ، قبل از شیر هیچگونه فشاری وجود ندارد ، به جای شیر دیافراگمی باید از سایر تیپ ها استفاده نمایید . شیرهای دایرکت صفر باری – شیر برقی موتورایزشیر با اکچویتور برقی – شیر با اکچویتور پنوماتیک از جمله شیرهای کنترلی هستند که برای سیالات متفاوتی به کار می روند

  •  وجود سنگریزه در سیال ، باعث اختلال در عملکرد دیافراگم می گردد . اگر سیالی که در سیستم جریان دارد ، دارای املاح و رسوب است حتما قبل از شیر برقی ، شیر صافی نصب کنید. در صورت اختلال در عملکرد شیر ، به علت وجود سنگ ریزه ، شیر را باز کرده و رسوبات به وجود آمده را تمیز کنید تا به سادگی این مشکل برطرف گردد.
  •  در صورتی که حرارت سیال در شیر های برقی با دیافراگم NBR ، دائما بیشتر از 70 درجه است بهتر است از شیر برقی پیستونی یا سوزنی استفاده کنید .  این تیپ از دیافراگم اگر به طور متوالی در معرض حرارت بالا باشد به مرور زمان فرم خود را از دست می دهد .

جنس بدنهبرنج
حداکثر فشار کاری16 بار
رنج دمامنفی 10 تا مثبت  80 درجه سانتیگراد – در EPDM تا 140 درجه
وضعیت پیش فرضنرمال بسته و نرمال باز
منبع تغذیه12 ، 24 و 220 ولت AC و DC
نوع آب بنددیافراگم NBR -EPDM- وایتون
سیالآب ، هوا ، روغن با غلظت و حرارت پایین ، گاز غیر قابل اشتعال – بخار- گازوئیل

برای آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما درج گردیده ، با ما تماس بگیرید.

 

ورود به سایت