پیگیری گارانتی

شیر برقی ۲ اینچ

انواع شیر برقی ۲ دو اینچ مناسب برای سیالات : آب ، هوا ، روغن سبک ، گاز غیر قابل اشتعال ، مواد خورنده

انواع شیر برقی در سایز ۲ اینچ در متریال ها و اتصالات مختلف موجود می باشد . شیر برقی ۲ اینچ یکی از پر کاربرد ترین شیرهای برقی می باشد که در صنایع مختلف و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد . این شیر برقی با عملکردها  و جنس بدنه و آب بند متفاوت برای تمامی سیالات می تواند مورد استفاده قرار گیرد . تنوع شیر برقی ۲ اینچ در حالت عملکرد شامل : دیافراگمی و پیستونی ، ازنظر جنس بدنه شامل تنوع های : برنجی ، استیل ، آلومینومی ، یو پی وی سی ، ود در نوع آب بند : NBR – EPDM- تفلون می باشد .همچنین به لحاظ برقی دارای بوبین های الکترومغناطیس با ولتاژ های ۱۲ – ۲۴ – ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت می تواند عملکرد داشته باشد که همگی در گروه برانوش موجود و قابل ارائه می باشد. 

موجودی شیر برقی سایز ۲ اینچ در گروه برانوش شامل برندهای اروپایی نظیر PARKER ، ODE، ACL، برندهای ترکیه ای نظیر جیواکس ، ترک ، دوراویس و برندهای چینی نظیر ای ام سی ، ژانگفو ، RFS و یونی دی می باشد . 

در ادامه به معرفی هریک از موارد اشاره شده می پردازیم . امیدواریم بتوانیم در بهترین انتخاب به شما کمک کنیم

شیر برقی دیافراگمی سایز ۲ اینچ :

شیر برقی دیافراگمی ۲ اینچ معمولا به صورت پایلوت عمل کرده و برای انجام عمل قطع و وصل نیاز به حداقل فشار دارد . این میزان از فشار در برندهای مختلف متفاوت می باشد و به عنوان مثال شیر برقی دیافراگمی دو اینچ پارکر نیاز به فشار اولیه ۰٫۱ بار دارد و شیر برقی ۲ اینچ جیواکس نیاز به ۰٫۵ بار فشار اولیه دارد . جنس دیافراگم در این شیر برقی می تواند متفاوت باشد . در صورتی که شما بخواهید از شیر برقی آب استفاده نمایید، می بایست  شیر با آب بند دیافراگم NBR  انتخاب کنید . در صورتیکه سیال شما بخار می باشد گزینه مطلوب EPDM و برای سیالات چرب نظیر گازوئیل توصیه می شود از دیافراگم با جنس وایتون استفاده بفرمایید. همگی این موارد در گروه برانوش موجود و قابل ارائه می باشند 

شیر برقی پیستونی سایز ۲ اینچ :

شیر برقی پیستونی ۲ اینچ معمولا به دو صور ت دایرکت و پایلوت عمل کرده و بسته به نوع استفاده می تواند مورد انتخاب قرار بگیرد.  . نوع پیستونی شیر برقی سایز ۲ اینچ بیشتر برای بخار و سیالات گرم استفاده می شود .بنابراین جنس آب بند آن بیشتر از نوع تفلون می باشد . 

شیر برقی برنجی سایز ۲ اینچ :

شیر برقی برنجی ۲ اینچ معمولا به صورت پایلوت عمل کرده و برای انجام عمل قطع و وصل نیاز به حداقل فشار دارد . این میزان از فشار در برندهای مختلف متفاوت می باشد و به عنوان مثال شیر برقی دیافراگمی دو اینچ پارکر نیاز به فشار اولیه ۰٫۱ بار دارد و شیر برقی ۲ اینچ جیواکس نیاز به ۰٫۵ بار فشار اولیه دارد . این نوع  از شیر برقی در دو حالت دیافراگمی و پیستونی موجود می باشد جنس آب بند در این شیر برقی می تواند متفاوت باشد . در صورتی که شما بخواهید برای آب از شیر برقی استفاده نمایید، می بایست  شیر با آب بند NBR  انتخاب کنید . در صورتیکه سیال شما بخار می باشد گزینه مطلوب EPDM و برای سیالات چرب نظیر گازوئیل توصیه می شود از آب بند با جنس وایتون استفاده بفرمایید. همگی این موارد در گروه برانوش موجود و قابل ارائه می باشند.

شیر برقی استیل سایز ۲ اینچ :

شیر برقی استیل ۲ اینچ در دو حالت دیافراگمی و پیستونی موجود می باشد . و بسته به نیاز شما می تواند مورد انتخاب قرار بگیرد . جنس بدنه این شیر برقی می تواند از استیل ۳۰۴ و یا استیل ۳۱۶ باشد . با توجه به دایره نسبتا وسیع استفاده از متریال استیل در صنایع مختلف ، بهتر است هنگام انتخاب به نیازتان کاملا دقت فرمایید. چنانچه شرایط محیطی و سیال از میزان خورندگی بالایی برخوردار باشند می بایست از اسیتل ۳۱۶ و درحالت های کمتر از استیل ۳۰۴ استفاده کرد. همچنین درجه حرارت سیال برای انتخاب شیر برقی اسیتل بسیار مهم می باشد . انواع شیر برقی اسیتل در سایز ۲ اینچ برای شیرایط دمایی متفاوت در گروه برانوش موجود می باشد . دماهای ۱۸۰ ؛ ۲۵۰ تا ۸۰۰ درجه می توانند از شیر های برقی استیل موجود استفاده نمایند.  

شیر برقی UPVC سایز ۲ اینچ :

شیر برقی UPVC دو اینچ  در سیستم های آبیاری ، تسویه خانه ها و کارخانه هایی که با سیالات خورنده کار می کنند می تواند مورد استفاده قرار گیرد . این شیر برقی با بوبین با ولتاژهای مختلف موجود بوده و در گروه برانوش قابل ارائه می باشد .

شیر برقی آلومینیومی سایز ۲ اینچ :

شیر برقی آلومینیومی ۲ اینچ  برای گاز استفاده می شود . جنس آلومینیوم در شیر برقی مورد تایید استاندارد گاز می باشد و در تمام دنیا به عنوان بهترین متریال برای گاز مورد استفاده قرار می گیرد. شیر برقی ۲ اینچ شامل دو حالت قطع و وصلی و عملکرد به صورت تدریجی می باشد که بسته به نیاز می توانند مورد انتخاب قرار گیرند .  

برای توضیحات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی محصول ، آن را به طور کامل بررسی بفرمایید. ما تلاش نموده ایم تمام توضیحات به همراه کاتالوگ های مربوطه را در دسترس شما مشتریان گرامی قرار دهیم . همچنین تاکید می گردد شما در حال مشاهده سایت گروه مهندسی و بازرگانی برانوش به عنوان سایت تخصصی کنترل سیالات هستید . بنابراین چنانچه این محصول پاسخگوی نیاز شما نیست ، می توانید با مراجعه به بخش های دیگر با محصولات دیگر ما نیز آشنا شوید . به عنوان مثال چنانچه شما نیاز به شیر با کنترل میزان بازشدگی دارید می توانید به بخش اکچویتور های تدریجی مراجعه فرمایید.

برای دریافت پاسخ برای سوالات و  آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما درج گردیده ، با ما تماس بگیرید.

 

ورود به سایت
Call Now Button